Právě je ned lis 24, 2024 7:10 pm




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
trava 
Autor Zpráva
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 15, 2005 4:32 pm
Příspěvky: 1393
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: trava
kdysi sem daval odkaz na Graphisoft na svuj prvek ktery matematicky generuje travu

http://archicad-talk.graphisoft.com/viewtopic.php?p=29083&highlight=#29083

_________________
LubosC
API pro Archicad ; GDL všechny urovně ; Rozpočty ; Napojení a databáze ;
nový email : cipra (zavináč) cline (tečka) cz


stř led 14, 2009 10:31 am
Profil

Registrován: sob úno 02, 2008 1:18 am
Příspěvky: 429
Příspěvek Re: trava
tak trávu jsem zkusil, určitě povedený prvek nicméně rendr v artlantisu i malého čtverečku trval nesmírně dlouho a výsledný efekt není o tolik reálnější než použitá textura, každopádně další alternativa za kterou děkuji


stř led 14, 2009 3:34 pm
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: čtv bře 22, 2007 2:45 pm
Příspěvky: 12
Příspěvek Re: trava
Dobrý den co se týká trávy a hustých koberců měl bych dotaz, někde jsme se dočetl, že by toto mělo být realizovatelné i lépe, a to pomocí alfa kanalu v texturach, že vlastně nepujde o 3D travu, ale jen se opticky vythnou ty vlakna. neco jako bump. něco takového funguje v maxwellu ale bohužel v artlantisu se mi to nepovedlo. chtěl bych se tedy zeptat zda -li je to mozne popřipadě jak by to bylo možno provest.


úte pro 29, 2009 11:20 pm
Profil

Registrován: čtv čer 21, 2007 8:48 pm
Příspěvky: 258
Příspěvek Re: trava
no travy som zacal robit pomocou 3d objektov a vysledok je diametralne odlisny od textury
Obrázek

_________________
lo


stř pro 30, 2009 7:46 pm
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: čtv bře 22, 2007 2:45 pm
Příspěvky: 12
Příspěvek Re: trava
zeptal bych se tedy ještě, jak se dá efektivně nějak využít alfa kanal v artlantisu.. popřípadě k čemu vůbec slouží :)


sob led 02, 2010 2:36 pm
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 02, 2007 2:34 pm
Příspěvky: 452
Příspěvek Re: trava
Alfakanál v Artlantisu slouží standardně. Např. při osazování obrázků na plochu, kdy chci zprůhlednit pozadí, nápisy atp...

_________________
Intel Core i7 2630 2.0GHz, GeForce GT 540M, 8GB DDR3, W7 64


sob led 02, 2010 5:38 pm
Profil

Registrován: sob úno 02, 2008 1:18 am
Příspěvky: 429
Příspěvek Re: trava
Také se dá alfakanál použít pro průhlednost pozadí a popředí nicméně to není úplně nejlepší postup. Pro onu trávu to lze použít také je to vlastně ten případ z trávy prvků který jsem nabízel. Nejlepší řešení a apoužítí je jak píše Pavel pro průhlednost textur třeba textu kdy jednoduchou možností vymapujete pozadí.


pon led 04, 2010 8:23 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz