|
|
|
|
Právě je pát lis 22, 2024 1:03 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
LubosC
Moderátor
Registrován: pon srp 15, 2005 4:32 pm Příspěvky: 1393 Bydliště: Praha
|
Re: trava
kdysi sem daval odkaz na Graphisoft na svuj prvek ktery matematicky generuje travu http://archicad-talk.graphisoft.com/viewtopic.php?p=29083&highlight=#29083
_________________ LubosC API pro Archicad ; GDL všechny urovně ; Rozpočty ; Napojení a databáze ; nový email : cipra (zavináč) cline (tečka) cz
|
stř led 14, 2009 10:31 am |
|
|
roman brzon
Registrován: sob úno 02, 2008 1:18 am Příspěvky: 429
|
Re: trava
tak trávu jsem zkusil, určitě povedený prvek nicméně rendr v artlantisu i malého čtverečku trval nesmírně dlouho a výsledný efekt není o tolik reálnější než použitá textura, každopádně další alternativa za kterou děkuji
|
stř led 14, 2009 3:34 pm |
|
|
m8s6m5
Registrován: čtv bře 22, 2007 2:45 pm Příspěvky: 12
|
Re: trava
Dobrý den co se týká trávy a hustých koberců měl bych dotaz, někde jsme se dočetl, že by toto mělo být realizovatelné i lépe, a to pomocí alfa kanalu v texturach, že vlastně nepujde o 3D travu, ale jen se opticky vythnou ty vlakna. neco jako bump. něco takového funguje v maxwellu ale bohužel v artlantisu se mi to nepovedlo. chtěl bych se tedy zeptat zda -li je to mozne popřipadě jak by to bylo možno provest.
|
úte pro 29, 2009 11:20 pm |
|
|
maugggly
Registrován: čtv čer 21, 2007 8:48 pm Příspěvky: 258
|
Re: trava
no travy som zacal robit pomocou 3d objektov a vysledok je diametralne odlisny od textury
_________________ lo
|
stř pro 30, 2009 7:46 pm |
|
|
m8s6m5
Registrován: čtv bře 22, 2007 2:45 pm Příspěvky: 12
|
Re: trava
zeptal bych se tedy ještě, jak se dá efektivně nějak využít alfa kanal v artlantisu.. popřípadě k čemu vůbec slouží
|
sob led 02, 2010 2:36 pm |
|
|
Pavel Švanda
Moderátor
Registrován: pon črc 02, 2007 2:34 pm Příspěvky: 452
|
Re: trava
Alfakanál v Artlantisu slouží standardně. Např. při osazování obrázků na plochu, kdy chci zprůhlednit pozadí, nápisy atp...
_________________ Intel Core i7 2630 2.0GHz, GeForce GT 540M, 8GB DDR3, W7 64
|
sob led 02, 2010 5:38 pm |
|
|
roman brzon
Registrován: sob úno 02, 2008 1:18 am Příspěvky: 429
|
Re: trava
Také se dá alfakanál použít pro průhlednost pozadí a popředí nicméně to není úplně nejlepší postup. Pro onu trávu to lze použít také je to vlastně ten případ z trávy prvků který jsem nabízel. Nejlepší řešení a apoužítí je jak píše Pavel pro průhlednost textur třeba textu kdy jednoduchou možností vymapujete pozadí.
|
pon led 04, 2010 8:23 pm |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|
|