|
|
|
|
Právě je pon lis 25, 2024 4:18 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Chaloupka Pavel
Registrován: sob úno 25, 2006 9:53 pm Příspěvky: 41
|
Shadery v Artlantisu
Zdravím, dostalo se mi do ruky několik CD se shaderama, ale nevím resp nemůžu přijít na to, jak je mám dostat přímo do programu, abych s nima mohl pracovat. Budu moc rád za jakoukoli radu.
|
sob úno 25, 2006 10:11 pm |
|
|
LubosC
Moderátor
Registrován: pon srp 15, 2005 4:32 pm Příspěvky: 1393 Bydliště: Praha
|
Shadery se dostanou do artlantisu jednoduchym drag and drop .
Do struktury adresaru v shaderech. Dokonce muzou lezet na disku kde chtej.
_________________ LubosC API pro Archicad ; GDL všechny urovně ; Rozpočty ; Napojení a databáze ; nový email : cipra (zavináč) cline (tečka) cz
|
pon úno 27, 2006 9:22 am |
|
|
luk
Registrován: čtv dub 06, 2006 5:54 pm Příspěvky: 58
|
Mně se tam ty shadery nedaří pořád dat, mám verzi artlantisu 1.1, to musí být nějaké speaciální dělané pro artlantis??
LubosC píše: Shadery se dostanou do artlantisu jednoduchym drag and drop . Do struktury adresaru v shaderech. Dokonce muzou lezet na disku kde chtej.
|
úte kvě 09, 2006 5:04 pm |
|
|
ondrej novacek
Registrován: ned zář 25, 2005 9:28 pm Příspěvky: 275 Bydliště: Šumperk
|
jeslti neni problem v tom, ze nemate shadery ale textury. jakou maji priponu?
nedavno jsem toto resil s kolegou.
|
úte kvě 09, 2006 5:29 pm |
|
|
luk
Registrován: čtv dub 06, 2006 5:54 pm Příspěvky: 58
|
ondrej novacek píše: jeslti neni problem v tom, ze nemate shadery ale textury. jakou maji priponu? nedavno jsem toto resil s kolegou.
MÁM TEXTURY
|
úte kvě 09, 2006 7:05 pm |
|
|
ondrej novacek
Registrován: ned zář 25, 2005 9:28 pm Příspěvky: 275 Bydliště: Šumperk
|
texturovani je trochu na dyl, nez drag and drop a rychle nasteni shaderu z knihovny.. v nastaveni prislusneho shaderu je tlacitko na potazeni texturou. klasika browse na disk, opakovani, bump, reflexe apod si vyzkousej. artlantis R nemam, neporadim ti presne.
textura neni shader. texturu muzes na shader aplikovat, nalepi se ti na nej tak jak je. pak si teprv hrajes s nastavenim textury.
Priklad na kterym to pochopis.
Bila stena - shader. na ni chces napriklad 1 kachlicku. Ta kachlicka je textura - jedne kachlicky.
Pokud chces vykachlickovat celeou koupelnu das tam opakovani ve vert i horiz smeru. Pak dodelas treba reflexe.
Pokud je nejake teleso pokryte cele texturama, se shaderem si muzes hrat jak chces a nic neuvidis...
Shader je proste pod ni.vrstev textur nahazes i vic samo
Texturu proste na to placnes.
V zacatcich doporucuju delat s shadrerama, co jsem artR. shadery videl, byly perfektni. Navic jsou jednodussi pro vypocty. Ale nekdy je potreba konkretnich textur . to jo..
to byl hodne rychlej uvod do problematiky:)..proste zkousej co to dela a pochopis..
zapomnel jsem. textury mas v klasickyhc formatech "obrazku " jako jpg, tiff, bmp, atak dááál. shadery napr v art4.5 jsou tusim ASH.
vlastní přizpěvky jdou editovat doplnění přizpěvku je lepsi editovat.Tlačítko upravit Admin
|
úte kvě 09, 2006 8:45 pm |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|
|