Autor |
Zpráva |
Jakub Rejny
Registrován: stř úno 10, 2010 1:33 pm Příspěvky: 17
|
Světlo
Dobrý den, měl bych takový dotaz ... mam studentskou verzi artlantisu, dělám interiér. Když vložim lustr na strop tak tam musim přidat ještě nějaký objekt já tam vkládám kouli a přiřazuji ji shader neon light. Proč se mi neobjeví v záložce LIGHT. Nebo co dělám špatně a jak to udělat dobře? Předem moc děkuji za odpovědi .
|
sob úno 27, 2010 12:06 am |
|
|
maugggly
Registrován: čtv čer 21, 2007 8:48 pm Příspěvky: 258
|
Re: Světlo
pri pouziti neon lightu sa ti ziadne svetlo nezobrazi..nastavenie svetal sa robi v kolonke materialu..a viditelnost budes vidiet viacmenej az v rendri
_________________ lo
|
sob úno 27, 2010 12:32 am |
|
|
Jakub Rejny
Registrován: stř úno 10, 2010 1:33 pm Příspěvky: 17
|
Re: Světlo
oki diky moc. Mam před sebou totiž video tutorial Adding Lights in Artlantis a tam uz světla má v založce LIGHT mužes mi poradit jak docílit toho abych je tam měl? musim mít ten 3d objekt nějak předem nadefinovaný. a jestě jednou díky za předchozí odpověd jsem začátečník ...
|
sob úno 27, 2010 9:26 am |
|
|
Pavel Švanda
Moderátor
Registrován: pon črc 02, 2007 2:34 pm Příspěvky: 452
|
Re: Světlo
Abyste mohl pracovat se světly, musíte mít v první řadě aktivní paletku seznamu (Mezi paletkou vlastností a 3D oknem). Pokud jí tam nemáte, aktivujete jí ikonou hned napravo od ikony kamery. V seznamu pak musíte stisknout tlačítko +. Tím přidáte světlo, pak už můžete ve vlastnostech nastavit jeho typ atd. Jeho polohu pak definujete ve 2d okně. Pozor: Aby se vám světlo ve 2d okně objevilo, musíte ho mít aktivní pro aktuální kameru. Pro každou kameru můžete definovat různé skupiny světel, tak jen abyste ji měl v kameře aktivní...
_________________ Intel Core i7 2630 2.0GHz, GeForce GT 540M, 8GB DDR3, W7 64
|
sob úno 27, 2010 5:28 pm |
|
|
Jakub Rejny
Registrován: stř úno 10, 2010 1:33 pm Příspěvky: 17
|
Re: Světlo
Ok vše sem udělal, ted ale jak to světlo přiřadim k tomu objektu páč ten efekt jde jakoby odnikud ze stropu mistnosti
|
ned úno 28, 2010 5:26 pm |
|
|
Pavel Švanda
Moderátor
Registrován: pon črc 02, 2007 2:34 pm Příspěvky: 452
|
Re: Světlo
Objekt je ve vašem případě objekt a světlo je světlo, žádné přiřazování. Jednoduše umístěte zdroj světla k lustru, nastavte orientaci, úhel paprsků, dosah a je to...
_________________ Intel Core i7 2630 2.0GHz, GeForce GT 540M, 8GB DDR3, W7 64
|
ned úno 28, 2010 10:31 pm |
|
|
roman brzon
Registrován: sob úno 02, 2008 1:18 am Příspěvky: 429
|
Re: Světlo
A ještě je potřeba neopomenout to, že pokud máte zaškrtlou možnost regulace svělta dle heliodonu nstavit noc jinak nic neuvidíte
|
pon bře 01, 2010 6:29 pm |
|
|
Jakub Rejny
Registrován: stř úno 10, 2010 1:33 pm Příspěvky: 17
|
Re: Světlo
oki, děkuju moc
|
pon bře 01, 2010 7:57 pm |
|
|