Autor |
Zpráva |
maugggly
Registrován: čtv čer 21, 2007 8:48 pm Příspěvky: 258
|
obrazok
potrevoval by som pomoct s obrazkom...pod krokvami sa mi tvori nejaky divny odraz...skusal som vela variant nastaveni ale nijako sa to neodstanilo..pomohol by s tym niekto?? je to subor pre artlantis 3 ...davam vam sem aj vystup z artlantisu..som zvedavy ci sa to bude nejako vyriesit..dikes borci Kód: http://www.ulozto.sk/2982000/3d-2.rar
_________________ lo
|
stř lis 04, 2009 12:53 pm |
|
|
ondrej novacek
Registrován: ned zář 25, 2005 9:28 pm Příspěvky: 275 Bydliště: Šumperk
|
Re: obrazok
zkuste dat jiny shader omitky, nebo bych jeste mozna mrknul jestli shader krokvi neni leskly (odraz svetla).. obecne bych to verendroval na zkousku se shaderem basic. (omitka i krokve) jestli to nedelaj materialy spis nez svetlo.
_________________ ArchiCAD 9,10 Artlantis R 1.2.6 iMac, OS X 10.6.2 2 Ghz Intel 1,5 RAM, ATY RADEON X1600 256 Mb
|
stř lis 04, 2009 3:15 pm |
|
|
maugggly
Registrován: čtv čer 21, 2007 8:48 pm Příspěvky: 258
|
Re: obrazok
pravez som skusal variant ciernej omietky bez odrazu a tiez krokvy cierne bez odrazu a stale nastaval tento isty problem..menil som aj polohu slnka a taktiez render ako exterier aj interier..je to zahada pre mna
_________________ lo
|
stř lis 04, 2009 4:33 pm |
|
|
LubosC
Moderátor
Registrován: pon srp 15, 2005 4:32 pm Příspěvky: 1393 Bydliště: Praha
|
Re: obrazok
asi jste neco delal spatne je potřeba vymenit shader ne jen přenastavit. take bych to typoval na materialy ve spojitosti s radiositou a odrazy. Zkuste vypočet bez radiosity a dalsi zvětšete si detail at vidite presne j efekt u jedne krokve . Metod jak vylučovací metodou hledat problém je hodně. Třeba schovat krokve a nerendrovat jaky pak bude vysledek ....
_________________ LubosC API pro Archicad ; GDL všechny urovně ; Rozpočty ; Napojení a databáze ; nový email : cipra (zavináč) cline (tečka) cz
|
čtv lis 05, 2009 9:13 am |
|
|
maugggly
Registrován: čtv čer 21, 2007 8:48 pm Příspěvky: 258
|
Re: obrazok
ak su schovane krokvi render je v poriadku, takze tipujem to na nejaky divny odraz na tych krokvach...samozrejme ze som nemenil len vlastnosti shaderu ale menil shader za iny...vidim to proste na nejaku chybu v rendrovani...
_________________ lo
|
čtv lis 05, 2009 3:27 pm |
|
|
roman brzon
Registrován: sob úno 02, 2008 1:18 am Příspěvky: 429
|
Re: obrazok
Zdravím, toto se občas stávalo i mě. Dle mého se jedná o chybu programu spojenou s určitou části. Zkuste také model znovu uložit a namapovat jej znovu mělo by to pomoci. Přeji hodně zdaru.
|
čtv lis 05, 2009 4:04 pm |
|
|
maugggly
Registrován: čtv čer 21, 2007 8:48 pm Příspěvky: 258
|
Re: obrazok
bohuzial nepohlo ani to....
_________________ lo
|
čtv lis 05, 2009 5:02 pm |
|
|
roman brzon
Registrován: sob úno 02, 2008 1:18 am Příspěvky: 429
|
Re: obrazok
A napojení těch dvou prvků je v modelu ok? je přesné nepřekrývajíc se či nedoléhají tyto dva prvky?
|
pát lis 06, 2009 7:28 am |
|
|
maugggly
Registrován: čtv čer 21, 2007 8:48 pm Příspěvky: 258
|
Re: obrazok
myslim ze podbitie s krokvami sa trosku prekryva...skusim neskor nastavit presne bez prekrytia a dam vediet ci sa to zlepsilo....
_________________ lo
|
pát lis 06, 2009 1:37 pm |
|
|
wates
Registrován: pát zář 04, 2009 4:07 pm Příspěvky: 5
|
Re: obrazok
U materiálu krokví odškrtni políčko "material casts shadows" vysledek je asi takovej:
|
úte lis 10, 2009 2:14 am |
|
|
maugggly
Registrován: čtv čer 21, 2007 8:48 pm Příspěvky: 258
|
Re: obrazok
jak krasne jednoduche..diky za radu...ani nechcite vediet ako som to riesil ja
_________________ lo
|
úte lis 10, 2009 8:51 pm |
|
|