|
|
|
|
Právě je čtv lis 21, 2024 11:52 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Autor |
Zpráva |
maugggly
Registrován: čtv čer 21, 2007 8:48 pm Příspěvky: 258
|
GDl objekt
portebujem si vytvorit nejaky gdl objekt ale neviem jednu vec..popisem proble..spravil som si clenitu stitovu stenu pomocou STENY a PODLAHY...lenze pri ulozeni ako gdl objekt mi to v archicade v klada do horizontalnej polohy..viem ze to treba pri vytvarani nejako otocit ale neviem si s tym rady..pozeral som aj tutorialy na stranke archicadu ale nejako som to nenasiel v tych videach...ak dam ulozit ako dvere alebo okno je to vo zvislej polohe a potrebujem to ulozit ako object pretoze pri dverach a oknach nastava iny problem...moze mi s tym niekto poradit? alebo odkzat na nejaky link ? dakujem
_________________ lo
|
pon bře 16, 2009 1:31 pm |
|
|
xmalda
Registrován: pát pro 09, 2005 1:30 pm Příspěvky: 396
|
Re: GDl objekt
v nstaveni 3D zobrazeni / musi byt Nastavení paralelního zobrazení/ vpravo ikonka (izometrická axonometrie, nebo něco) / a musíte vybrat kolmý pohled, buďto horní či boční pohled a nastavit kolmo kameru z kterého bude pohled na budoucí GDL prvek. Jinak myslim, ze to je v manualu.
_________________ AC 11 ...WIN 7 64...Intel Core i5-2550K 3,40Ghz...8 GB RAM...Nvidia GeForce GTX 570
|
pon bře 16, 2009 2:07 pm |
|
|
maugggly
Registrován: čtv čer 21, 2007 8:48 pm Příspěvky: 258
|
Re: GDl objekt
viem ze je to moc drza otazka ale nedalo by sa ti urobit nejake kratke video ako na to..hoc iba nejaku trapnu dosku len aby som vedel ako sa to otacaa a tak..moc ti budem vdacny..dakujem
_________________ lo
|
pon bře 16, 2009 3:48 pm |
|
|
xmalda
Registrován: pát pro 09, 2005 1:30 pm Příspěvky: 396
|
Re: GDl objekt
při tomto nastavení a uložení knihovního prvku, bude prvek natočen stejně jako v půdorysu. Pokud zmenite v 3D zobrazení horní pohled za bočni pohled a kameru dáte aby se dívala ze shora, knivni prvek se natoci o 90° kolem osy x.
_________________ AC 11 ...WIN 7 64...Intel Core i5-2550K 3,40Ghz...8 GB RAM...Nvidia GeForce GTX 570
|
pon bře 16, 2009 10:02 pm |
|
|
LubosC
Moderátor
Registrován: pon srp 15, 2005 4:32 pm Příspěvky: 1393 Bydliště: Praha
|
Re: GDl objekt
Tento princip otačení prvku pomoci nahledu z kamery ve spravnem směru funguje jen u uhlu delitelnych 90 jinak ne pokud by jste svuj objekt ukladal z projektové nuly tak je to jednodussi a jde pouze dopsat na zacatek prikazy jako rotx uhel / roty uhel atd pripadne si to pridat do promenne pokud natacite o libovolny uhel a chete mit korektni pudorys tak pouzijte universalni formuli pro 2d popis "project2 3,270,2"
_________________ LubosC API pro Archicad ; GDL všechny urovně ; Rozpočty ; Napojení a databáze ; nový email : cipra (zavináč) cline (tečka) cz
|
úte bře 17, 2009 10:09 am |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|
|