Právě je pát lis 22, 2024 11:35 pm




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
upgrade každý rok? 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Registrován: čtv pro 15, 2005 1:40 pm
Příspěvky: 185
Příspěvek upgrade každý rok?
Zajímalo by mě jak se díváte na potřebu aktualizovat archicad co rok? Dle mých zkušeností je to naprosto zbytečné. Při větším počtu licencí s různým spektrem uživatelů a jejich různých stupňů znalostí nestihneme za rok ani všichni přejít na jinou verzi respektive se nám to ještě nikdy nepodařilo...nevím jestli každoroční upgrade přináší obchodní efekt, ale vím, že spoustu stálých uživatelů to spíše ser....a některé rozvíjející se diskuse na foru to jen potvrzují.......a pokud už se aktualizuje každý rok co se takhle zaměřit na letité problémy....... navázání stěn různých materiálů (bez nutnosti fintit), nastavit u dvouřídlých dveří pro každé křídlo jiný materiál, okótovat dveře s vlastním ostěním atd....vím se vším si nějak poradíme, ale když v nové verzi prolítnu pár věcí, které mě fakt léta zlobí a ony zlobí dál pak nevím jestli se na 12-ku těším..... spíše tak na 15...

_________________
ArchiCAD_23, ThinkPad T530, Win10(64)


čtv led 24, 2008 11:00 pm
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 29, 2005 11:47 pm
Příspěvky: 487
Příspěvek Re: upgrade každý rok?
Že plno věcí zlobí pořád, s tím už jsem se smířil, ale že se plno věcí co dříve fungovali "vylepší" k nepoužití, to je tragedie. Roční upgrade je samozřejmě podle mě nesmysl.

_________________
AC 17


čtv led 24, 2008 11:33 pm
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 15, 2005 4:32 pm
Příspěvky: 1393
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: upgrade každý rok?
Bohužel je to obchodní politika a stim nic nenadelate pouze to že maximalně zůstanete na jedné verzi déle.
Problémy na ktere si stěžujete jsou řešitelné na uživatelské urovni (tak to GR moc nepalí)

většinou je tu uprava knihoven nebo vlastní knihovny.
Výrobce nezajímá až tak moc co potřebujete spíš aby produkt byl obecně vepředu proti ostatnim konkurentům.
O to by se měli starat i dealeři v ruzných zemích a snazit se produkt přizpusobit místním podmínkám a v tom je GR jim ochoten vyjít vztříc.
Když vzpomenu na Archicad 5.0 a knihovnu konstrukcí která ho rázem vystřelila dopředu v použití pro projektanty. Dnes máme 11 pouze přeloženou do jazyka a pár knihoven výrobců.
Ono to ale zase není o tom že by se nechtělo (dedukuji uz jsem ale mimo mísu) ale otom že se neví co by bylo potřeba .
Vždyt i knihovna konstrukcí vznikla jako nástroj pro daného projektanta který věděl co potřebuje a archicad se naučil natolik aby z něj vymačkal maximum. A to jde i dnes dokonce je to o trošku jednodušší protože archicad toho umožnůje více.

_________________
LubosC
API pro Archicad ; GDL všechny urovně ; Rozpočty ; Napojení a databáze ;
nový email : cipra (zavináč) cline (tečka) cz


pát led 25, 2008 9:22 am
Profil

Registrován: úte kvě 09, 2006 11:23 am
Příspěvky: 40
Bydliště: Polička
Příspěvek Re: upgrade každý rok?
presne jak pise LuW. hlavne pro kancelare s vice uzivateli je to nesmysl. pro cegru a graphisoft je to samozrejme super z hlediska obchodu. me by se treba libil model nova verze po 4 letech a mezitim treba po roce vyraznejsi opravne a doplnujici balicky, ktere by resili a treba i doplnovali problemy v aktualni verzi. soucasne patche resi nejake drobnosti, ktere jsem zatim ani nezaregistroval, ze by resili neco co mi nefungovalo. a samozrejme by bylo daleko vice casu vyladit novou verzi. ted mi to pripada ze to je takovej nedotazenej polotovar hlavne z casovejch duvodu.

_________________
AC 9, AC 10, AC 11, AC 12
Pentium 4 3,6GHz
2 GBRAM
NVIDIA GeForce 6800


pát led 25, 2008 9:35 am
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 20, 2005 3:17 pm
Příspěvky: 1016
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: upgrade každý rok?
Na toto téma jem měl celkem nedávno možnost mluvit přímo s panem Lejskem osobně u nás v kanceláři. Názor na to mám, nebo jsem měl tak nějak stejný jako vy. Musím ale uznat, že jsem teď spíš někde mezi Lubošovo výrokem a tím vaším. GR nebude nikdy přizpůsobovat svoje produkty vůči našim zvyklostem, nebo nebude rušit roční upgradovací cyklus jen kvůli pár remcálkům jako jsme my, když veškerá konkurence tak činí. Co se týče přechodu na novou verzi, tak například rozdíl mezi 10 a 11 je tak (z mého pohledu) markantní, že uživatelé mohou dělat v 11 a přitom rýsovat dle svých zvyklostí z 10 s tím že postupně si přizpůsobí nové věci (naše kancelář dodnes kupříkladu stále nevyužívá pracovní sešit).

Pravda je také tam, že hlavně my, uživatelé AC, kteří v něm pracujeme xx hodin denně dokážeme jasně specifikovat naše problémy, požadavky, které nás v AC trápí. Nějaký mladý študák víceméně bez řádných projekčních zkušeností sedící na podpoře nedokáže předvídat a produkovat nějaké "záplaty" a vylepšení, která by usměrňovala produkt GR pro náš trh.

Pomineme-li zřejmý fakt, že v cegře stejně asi není nikdo schopný vrtat se v GDL kódech knihoven, případně nikdo schopný tvorby různých jednoduchých doplňků (viz. například čerstvě vytvořený souřadnicový bod od Luboše, nebo v minulosti upravované knihovny dveří, nástroj "otoč čáru) atp atp...), tak by jsme to měli být hlavně my, kdo bude dávat podněty na to co nám vadí či ne. Ono také záleží na četnosti požadavků, kdo vyhodnotí to, že daný požadavek od uživatele x bude vhodný pro více uživatelů ? Nějaké náměty zazní zde na fóru, ale toto není oficiální portál spadající pod podporu cegry.

zpět k tématu .....

Můj názor je takový, že díry v AC způsobené ročním upgradovacím cyklem (něco co fungovalo předtím a v nové verzi zase nejde) by měla bezpodmínečně lepit podpora cegry v rámci svého obchodu (samozřejmě např. jen pro uživatele se SP) !!
V současné době toto ale nefunguje a proto je dle mého názoru takový záporný ohlas, další věcí sou zmiňované doplňky od cigraphu, bohužel toto je jiný výrobce a tam to ani GR ani cegra asi nedokáže řádně ovlivnit, ikdyž v minulosti se třeba cegře povedlo udělat upgrady z 9 na 10 zdarma. Balíčky v podobě aktuálních produktů od graphisoftu pro uživatele SP jako například archiglazing bych uvítal od cegry i do budoucna : ))))))

_________________


AC 5 ...... 23


pát led 25, 2008 12:15 pm
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 29, 2005 11:47 pm
Příspěvky: 487
Příspěvek Re: upgrade každý rok?
Cegra by tedy především měla na podporu najmout nějakýho zkušenýho člověka a nebo support pack vůbec nenabízet a nebo ne za takovou cenu. Hlavní problém asi bude její výhradní zastoupení. Má tu monopol tak co by se snažilo. V tom asi bude ten zakopaný pes.

_________________
AC 17


pát led 25, 2008 2:35 pm
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 02, 2007 2:34 pm
Příspěvky: 452
Příspěvek Re: upgrade každý rok a nespokojenost z technickou podporou
Pánové nerad vám skáču do vaší velmi "smysluplné diskuze", ale měl bych připomínku k vašim neustálým nespokojenostem s technickou podporou v Cegře. Jak se dá celkem dobře odhadnout, vaší profesí je projekce, konkrétně projekce v Archicadu a jen málokdo by si nevšiml, že Archicadem poměrně žijete. Jakožto projektanti řešíte denně nespočet věcí v Archicadu, víte tedy co potřebujete a co ne.

Ovšem projektantů či architektů, kteří v Česku pracují v AC , je celá řada a věřte, že každý pracuje zcela jiným způsobem a má zcela jiné požadavky a představy o fungování Archicadu. Z vaší strany je úkolem technické podpory, aby vám VŠEM vypomohli s vašimi problémy, poradili s jejich řešením a v nejlepším případě samozřejmě rovnou vyřešili. Od toho jsou placeni a vy tuto službu berete jako samozřejmost, jelikož si jí platíte v rámci Support packu. Zhlediska technické podpory to znamená vyhovět široké škále uživatelů, testovat Archicad v nejrůznějších případech a umět z něj "vymáčknout" maximum pro vás.
O lidech, kteří v současné době v technické podpoře pracují, hovoříte v podstatě jako o mladých nevyzrálých lidech, kteří jsou rádi, že si našli dobrou brigádu, ale kteří vám jsou k ničemu.

Testování Archicadu snad není možné provádět jinak, než přímo na skutečných projektech a věřte, že všichni tito lidé z technické podpory jsou velmi aktivní v projekční sféře a vědí moc dobře co od Archicadu potřebují. Jsou to lidé, kteří mají zájem o architekturu, projekci, digitální projekci v Archicadu, kteří využívají svůj čas naplno a jsou schopní natolik, že kdyby nespolupracovali s Cegrou určitě nebudou rovnat zboží do regálu v laciném supermarketu.

Lidé jsou různí, někteří více zkušení, někteří méně... zpravidla to bývá i závislé na věku a počtu let, kdy je možné zkušenosti získat. Ať už je to ale jakkoliv, vždy platí tvrzení, že nikdo není nenahraditelný.
Proč toto všechno píši?

Říkáte, že Cegra by měla, cituji Martyla:"najmout nějakýho zkušenýho člověka a nebo support pack vůbec nenabízet". Cegra technickou podporu nabízet bude, protože ač se vám to může zdát neuvěřitelné, mnoha uživatelům skutečně tato technická podpora pomůže. Další možností je tedy najít "nějakého zkušeného člověka". Podle toho co tu čtu musí být zkušený člověk zkušenější než jste vy(To je snad nemožné :lol: ). Aby byl člověk zkušený v Archicadu, musí v něm především hodně pracovat čili by měl být projektant, který ho používá, jelikož právě projektatnt či architekt ví nejlépe jak má Archicad fungovat a jak řešit problémy, které se při práci vyskytnou. Musí to být vlastně takový projektant, který si rád hraje s Archicadem a kromě Luboše Cipry neznám člověka, který není projektant a rád si hraje s Archicadem. Odpověď je tedy jednoduchá: Cegra by měla najít člověka (projektanta), který se bude "šťourat" v Archicadu. Takový člověk si ale ovšem vydělá slušný balík, protože svoje schopnosti naplno využije ve své profesi. Proč by měl tedy jít na technickou podporu do Cegry a poslouchat to vaše neustálé nespokojené tlachání? Sehnat takového člověka není nic jednoduchého a díky tomu, že "nějací studenti" mají zájem o Archicad a tvorbu architektury právě v něm, že mají chuť se učit nové věci, zdokonalovat se v oblasti, o které si myslí, že je pro ně důležitá, že se nepok.dí z nemístných připomínek typu: "Plíny na Hrad"... Díky tomu všemu funguje technická podpora v Cegře.

Kdyby jste raději svůj čas, který tu protlacháte o neschopnosti druhých, věnovali řešení problémů, které máte v AC, a nebo se mezi sebou v klidu poradili, udělali byste lépe. Všichni jsme jen lidé bez ohledu na to, co máme zaplaceno a co ne. A jestli si myslíte, že si Cegra najímá nějaké flákače, hluboce se mýlíte. A zdali se na to cítíte, přijďte zrealizovat své nápady do týmu Cegry. Staňte se řadovým členem technické podpory, přijměte na sebe zodpovědnost a ukažte všem zač je toho loket. Oni totiž vědomosti nejsou všechno při komunikaci s lidmi. Konkrétně vás dva poslední přispěvatele přede mnou bych chtěl vidět. Podle http://www.cegra.cz je na těchto pozicích stále volno.

A pokud máte takové problémy s technickou podporou, tak Support pack jednoduše neplaťte a jednou za 4 roky si kupte nový upgrade na Archicad. Vžyť všechny tyto možnosti existují, tak co tu řešíte jako nemožné? Nikdo tu neomezuje vaši svobodu. Je to jen čistě na vás...tak proč si stěžujete na každoroční upgrade? Bojíte se, že by snad pak měl někdo lepší verzi než vy a dokázal z Archicadu více vymáčknout? Pokud ano, tak si novou verzi pořiďte, ale hlavně si nestěžujte.
Pokud vám přijde setkání uživatelů k ničemu, nechoďte tam, ušetříte za benál a čas, který pak věnujete kritice obsahu a slovního projevu opět zde na Archiforu.

Takže jestli si čtete právě tento dlouhý příspěvek, znamená to, že se zase flákáte v práci a hledáte tu odpovědi, na které předem víte, že nenajdete odpověď, maximálně nějakou, za kterou byste zase "někoho" sjeli, místo abyste se první zeptali sami sebe.

Všem nezúčastněným uživatelům se omlouvám, ale tyto připomínky už bohužel potřebovali vyváženou reakci.

Přeji všem hezký den.....

_________________
Intel Core i7 2630 2.0GHz, GeForce GT 540M, 8GB DDR3, W7 64


pon led 28, 2008 3:36 am
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 20, 2005 3:17 pm
Příspěvky: 1016
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: upgrade každý rok?
Víš kolego, to že si někdo čte tento příspěvek nemusí hned znamenat, že se někdo fláká v práci. Sou i uživatelé, kteří rádi čtou toto fórum i mimo pracovní dobu. Sou i uživatelé, kteří se o toto fórum starají mimo pracovní dobu, zejména kdy tomu bylo potřeba hlavně v blízké minulosti... škoda jen že zrovna od vás, tu člověk nemůže zaznamenat více příspěvků, třeba i jako je tento : )

_________________


AC 5 ...... 23


pon led 28, 2008 8:36 am
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 11, 2007 4:35 pm
Příspěvky: 16
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Příspěvek Re: upgrade každý rok?
No to snad ne :D to, že si člověk přečte příspěvek na archiforu, znamená, že se fláka v práci ?? To přeci dotyčný nemůže myslet vážně !! Napadlo ho, že sem většina uživatelů chodí s tím, aby se dozvěděli případné aktuality, triky a finty ohledně AC ?? Zajímalo by mě, kolik času strávil autor onoho "obsáhlého" příspěvku při jeho tvorbě...a mimochodem...neflákal se u toho také ?? Když se flákáme my...proč by nemohl on...

pan Švanda Nám tady tvrdí, jak je zapotřebí najmout projektanta do cegry...tak aby jsme z AC mohli "vymáčkou" co nejvíc...tak proč nevznikne program, který by umožňoval komunikaci mezi týmem z cegry a jednotlivými projektanty ?? Myslím si, že to by práci všem usnadnilo. Nikdo tady netvrdí, že se lidi z cegry flákají, ale vážení...ruku na srdce...když si na pokročilém setkání uživatelů ukazujem jak se pracuje s navigátorem...

mezi náma lidi...to že tu "tlacháme" všichni o stejné věci, nejspíš znamená, že je to opodstatněné, a nebo ne ?? Kdyby to byla záležitost, která si nezaslouží pozornost, tak se o ní nebaví tolik lidí :))

No ale přestaňme se už flákat a vraťme se s chutí do práce, že ?? :))

_________________
gabik : ))


pon led 28, 2008 11:42 am
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 02, 2007 2:34 pm
Příspěvky: 452
Příspěvek nove komunikacni rozhrani
Koukam, ze se silne nadsazenym odstavcem o flakani v praci jsem opravdu sekl do ziveho, protoze zatim vede v prubeznem zebricku uspesnosti poctu komentaru. Pokud jste nepochopili, ze jde o zert, radeji to nerikejte takto nahlas. Priste radeji takovy to odstavec alespon barevne odlisim.
Samozrejme souhlasim, ze archiforum je velmi uzitecna diskuze, kde clovek najde plno dobrych tipu a to i diky vam. V posledni dobe se tu ale rozsiril nesvar neustale si stezovat na praci druhych bez znalosti vsech potrebnych faktu. Kdyby vam nekdo porad neustale vytykal a kritizoval vasi praci, chtel bych nasledne videt, s jakou chuti byste ji delali.
Tot vse nebudeme se tu prece hadat...:-) chtel jsem jen ukazat take druhou stranu, nez je jen strana uzivatele...

To: Josef Garbriel... myslenka o programu, ktery jsi ve svem clanku uvedl, v cegre jiz pred rokem byla. Jelikoz ale se jiz nejakou dobu aktivne neucastnim deni v Cegre, nevim v jakem je to stadiu. Teoreticky by takovy program mohl fungovat, ale po zkusenostech se vzdalenou technickou podporou primo na obrazovce (program Clara) si myslim, ze by ho vyuzila jen mala cast uzivatelu. Pro vetsinu z nich je stale jednodussi zvednout telefon nebo napsat email.

_________________
Intel Core i7 2630 2.0GHz, GeForce GT 540M, 8GB DDR3, W7 64


pon led 28, 2008 1:40 pm
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 11, 2007 4:35 pm
Příspěvky: 16
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Příspěvek Re: upgrade každý rok?
drahý pane Švado...pro příště postačí označit mé jméno kurzorem, stisknout CTRL + C a posléze CTRL + V ;) je přeci zbytečné si tady kur..kazit naše jména : ))

a teď k tématu: Tvrdíte tady, že se již rok nepohybujete v jádru dění (spol. Cegra). Myslím si tedy, že všechny napadá otázka: Proč tady za cegru mluvíte ??

Samozřejmně, že pro většinu uživatelů je snažší zvednout telefon nebo napsat e-mail..pro koho ne, že ?? právě proto by bylo dobré vymyslet systém, který by umožnil tyto telefonáty, případné maily nějakým způsobem "archivovat" a uvažovat o nich. Prostě jde o to, aby se tím někdo zabýval, marné by nebylo, kdyby se na SU tyto problémy řešili stylem "diskuze." Projektant pronese návr, cegra ho zváží a případně s ním něco udělá...podle mě, je základem úspěchu vzájemná komunikace mezi projektanty, jakožto lidmi, kteří se s AC potkávají každý den a týmem z cegry : )) to si myslím, že je základ k tomu, aby sme se dostali k tomu, že z AC dostanem maximum : ))

_________________
gabik : ))


pon led 28, 2008 2:08 pm
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 02, 2007 2:34 pm
Příspěvky: 452
Příspěvek 
Za Cegru rozhodně nehovořím, hovořím za sebe a podávám zde jen informace, které mám a které zde sdělit mohu. Nevím kde jste tuto informaci vzal. Přečtěte si prosím ještě jednou článek, abyste ho pochopil a nemusel pak v následujícím článku vyjadřovat k absolutně irelevantním sdělením a věnoval se raději samotné podstatě příspěvku.
Zjišťuji, že zde ani nemusím sdělovat žádné náměty k Archicadu, protože vy si bohatě vystačíte s těmi pár větami okolo, které se AC netýkají, abyste je pak přeložil do svého jazyka a vykládal je zde po svém. Navíc ze zaujaté strany pana Zajíce alias Cadmastera, který vám o novém příspěvku nejpíše řekl ráno v kanceláři. Z vaší historie příspěvků a podle informací, které není těžké zjistit je to celkem velmi patrné...
Můj hlavní příspěvek byl jako reakce na dlouhodobou kritiku technické podpory. Reagujte na něj tedy prosím adekvátně a bez slovíčkaření jehož hlavním cílem je odvrátit pozornost od skutečného problému.

_________________
Intel Core i7 2630 2.0GHz, GeForce GT 540M, 8GB DDR3, W7 64


pon led 28, 2008 5:35 pm
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: čtv pro 15, 2005 1:40 pm
Příspěvky: 185
Příspěvek Re: upgrade každý rok?
jak vidno seknul jsem do živého......tak si ještě trochu přitnu. Nevím jestli správně chápu účel tohoto fora. K čemu slouží? Pouze pro diskusi mezi uživateli? Nebo mezi uživateli a Cegrou?! Já myslel, že obojí ne? Bral jsem to jako, že žhavé problémy řeším s tech.podporou a ty, které mě netrápí tak urgentně (nějak si dovedu nafintit) hodím na forum. Očekávám, že lidé s tech.podpory seriozně odpoví a to zejména v případech, kdy neporadí žádný z uživatelů...Několik problémů na foru vyznělo do prázdna a není jasné řešení...nikdo z kompetentních lidí nekonstatuje chybu a její důvod? Pak nám jaksi chybí zpětná vazba. Určitě by nebylo od věci, kdyby tech.podpora umístila nevyřešené problémy do zvláštní sekce a přesně pojmenovala jde li o problém řešitelný na bázi uživatele programátora a měla by řešit CEGRA , nebo koncepční a musí řešit Graphisoft. Pan Cipra píše, že lze v podstatě upravit archicad na bázi uživatele. Nestálo by tedy za to vypracovat pluginy a knihovní prvky, které by řešili problémy českých uživatelů? To je to co bychom chtěli....to je to proč někteří ryjou do CEGRY do koho taky jiného že?
Já osobně pracuju s archicadem od verze 4.5 a musím říct, že jsem s jeho rozvojem a podporou CEGRY spokojen. Ale kdysi jste byli pružnější a Vaše podpora byla aktivnější (teď nemyslím hot line ten je OK)...jeden příklad z mnoha:archicad nekotoval parapety a během chvilky CEGRA vyhodila plugin pro kotovani oken dle ČSN....toto dnes (a tim myslim tak posledni dva tri roky) ja osobne postradam...na foru je již dlouho problem s vytvorenim a kotovanim zalomeneho osteni a plugin porad nikde...ja vim vsichni mame moc prace...ale my stavaři a architekti to fakt nevyřešíme...

_________________
ArchiCAD_23, ThinkPad T530, Win10(64)


pon led 28, 2008 5:41 pm
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 11, 2007 4:35 pm
Příspěvky: 16
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Příspěvek Re: upgrade každý rok?
to: Pavel Švanda

Stejně tak jako vy, jak zde tvrdíte, tak i já se pouze snažím vyjádřit svůj názor, který NENÍ nijak zaujatý a už vůbec nemluvím svými slovy za pana Zajíce, to, že s ním sedím v kanceláři, to přeci neznamená, že tlumočím jeho názory mými slovy...alespoň takhle sem to z vašeho příspěvku pochopil...ale vraťme se k problému a nechme Švejnara mimo hrad...alespoň prozatím : ))

Dle mého názoru, to naprosto přesně vystihl Luw. !! nepohybuji se kolem AC zas tak dlouho, abych tady někoho odsuzoval...to rozhodně nedělám...věřím, že cegra dělá vše proto, aby se projektantům a architektům dělalo v AC co nejpříjemněji. Jen se snažím říct to, že by bylo fajn, rozvinout lepší komunikaci mezi cegrou a samotnými uživateli. A následné řešení problémů. Je jasné, že cegra nemůže vydat AC bez "chyb" !! To je nemožné, na "chyby" se přichází v průběhu používání...a od toho je archiforum, že ?? Zde by se měly všechny problémy publikovat...a případně řešit...je nerozumné se tady vzájemně obviňovat a "pošťuchovat" Ale na druhou stranu...když se tady omývají problémy stejného nebo podobného charakteru, nestálo by za to, aby se tím někdo (cegra) zabýval ?? Můj názor...

_________________
gabik : ))


pon led 28, 2008 6:25 pm
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 02, 2007 2:34 pm
Příspěvky: 452
Příspěvek forum, hotline a historie TP od června 2007
Ano...fórum by mělo fungovat tak, že zde probíhá diskuze uživatelů, do které často vstupují moderátoři z Cegry. Těsně po odchodu pana Cipry bylo moderátorství na čas přerušeno. Bylo to v době, kdy vyšly první verze AC 11, zrovna se chystalo setkání uživatelů... Veškeré záležitosti tedy padly na 2 studenty, kteří nepracují pro Cegru na plný úvazek a měli v té době bakalářské státnice. Jednoduše se to prostě nedalo, bylo toho mnoho. Během prázdnin se zapojil do technické podpory třetí člověk, to proto, že na konci srpna jeden člověk (já) na čas přerušil spolupráci. Znamená to, že v podstatě celou dobu, leží podpora na dvou lidech. Nějaký čas trvá, než se do toho člověk dostane a to samozřejmě dočasně snižuje kvalitu hotline z hlediska zkušeností. Tito dva lidé se starají o hotline, setkání uživatelů, školení a jeho veškerou přípravu. Navíc studují a dělají pro projekci, aby byli přímo napojeni na toto prostředí. Je toho zkrátka velmi mnoho a nedá se to dobře stíhat. Chápu vás, že očekáváte od Cegry větší angažovanost na fóru....chápu ale i technickou podporu, přestože tam momentálně nepracuji.
S příchodem nového roku nyní opět proběhla obměna členů TP a kolečko se opakuje. Je to bohužel složité a řešení je ve stálém zaměstnanci, který by vykrýval tyto výkyvy. Možná si pamatujete, že na setkání uživatelů v červnu Cegra přislíbila přijetí nového stálého pracovníka cca do 3 měsíců. Bohužel, takového člověka je velmi těžké najít a situace je taková jaká je, já osobně bych takového člověka velmi uvítal, ale nemohu udělat téměř nic pro to, aby takový člověk byl nalezen a do Cegry přijat.

_________________
Intel Core i7 2630 2.0GHz, GeForce GT 540M, 8GB DDR3, W7 64


pon led 28, 2008 8:40 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz