Problém při upgrade hardwarového klíče ArchiCADu přes ADSL
Nedávno jsem se setkal s problémem při upgrade hardwarového klíče ArchiCADu na stránkách
https://upgrade.graphisoft.com
Problém se projevil tak, že při kliknutí na tlačítko NEXT na stránce, kde jsou v tabulce data o mé osobě (firmě), se již nic nestalo. Resp. následující stránka se načítala cca dvě minuty a potom ?spadla? se sdělením, že nebyla nalezena nebo že server neodpověděl.
Problém je v továrním nastavení novějších typů modemů a je třeba změnit 1 hodnotu.
Technická podpora 02 mi pomohla problém vyřešit:
1.vejděte prostřednictvím internetového prohlížeče do nastavení modemu (většinou zadáním následující adresy 10.0.0.138 do adresního řádku prohlížeče
2.pokud jste neměnili uživatelské jméno a heslo modemu, do obou políček napište: admin
3.jděte do záložky WAN
4.najděte hodnotu s názvem MTU ...je u ní napsáno 1492
5.změňte tuto hodnotu na 800
6.v dolní části obrazovky klikněte na tlačítko APPLY
7.přejděte do záložky TOOLS
8.vlevo klikněte na SYSTEM
9.najděte na stránce tlačítko SAVE AND REBOOT