čas: 7h
sample 12,5 ( chtelo by to jeste tak 18 )
čas by mohl byt i menší kdybych to nerendoval na notasu s 1GB ram, a navic model je i s interiérem, takže zbytečne moc polygonů což se taky projeví. a rozlišení 1600/1200. Verze 1.5 oproti 1.1 se zmého pohledu nějak zásadně nezměnila, sice píšou ,že predělali celé jádro atd..
Světla jsou uplně parádní, jen si vyberu objekt, přiřadím mu material světlo a je to hotové, o zbytek se postará MW. Akorát je potřeba nastavit večerní hodinu. Např, když jsem nastavil čas 20:00 tak se svetla moc neprojevily, ale jakmile jsem nastavil 20:45 tohoto měsíce tak se všechno krásně rozzářilo. Ještě je ale potřeba si pak pohrát při renderu s Film ISO, Shutter atd...
Takže v tomto je MW fakt super.
Nový plugin umožnuje i přímo vytvorit si materail (emitter, difuse....) jinak žádná změna. Jediné co postrádám je lepší práce s pozicí slunce atd... Ale resil jsem pozici slunce pres Studio a hodnoty jsem pak nadatloval do archicadu. Jinak render je přímo z Archicadu.
Pak jsem zkousel jeste NET render, a tam jsem moc nepochodil, nechtelo to sežrat textury z archicadu, budu muset nato jeste hodit oko. pač by render mohl byt ohodne rychlejsi.
Pak jsem jeste u této scény vyzkousel IVY generator, sice jsem nezvládl obmotání kolem povrchu vaznic, ale datově to Archicad zvládal fakt parádně. Jen mě zklamal konvert 3DS do GSM, hodil vsechny materiály do jednoho.
Bazén se mi nepodaril, měl jsem tam sice desku o tl.1500mm ale pri exportu do Maxonformu, a následného vytvorření zvlnění, jsme si neuvědomil že se ztratí tloušťka
Jinak jsem si už na MW celkem zvykl a ten cas mi už vubec nevadi. Chce to je proste lepsi stroj. Navíc materiálu pro MW je fakt dost, a človek si pro svou scénu klidně vybere. Navic MW načítá textury z Archicadu uplně v poho. Dokonce se mi stalo ,že aniž bych nastavoval jakýkoliv material MW tak pri renderu rozeznal MW sklo z Archicadu.