Právě je čtv lis 21, 2024 8:05 pm




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Převod licencí z klíče WIBU na CodeMeter; ZNÁMÉ PROBLÉMY 
Autor Zpráva

Registrován: pon pro 03, 2012 3:58 pm
Příspěvky: 55
Příspěvek Převod licencí z klíče WIBU na CodeMeter; ZNÁMÉ PROBLÉMY
V současnosti probíhá vlna výměny klíčů WIBU (plastové) za nové s technologií CodeMeter (kovové). Důvodem je přicházející ArchiCAD 19, který již technologii WIBU nepodporuje.
Připravili jsme pro vás obrázkový report, jak přeprogramování klíče probíhá v ideálním případě:

Pozn.: Převod klíče na softwarový klíč je popsaný v tématu http://archiforum.cz/viewtopic.php?f=13&t=6576.

1) Vložte oba klíče do USB portů vašeho počítače a spusťte LMT (viz http://archiforum.cz/viewtopic.php?f=13&t=6510). Oba klíče se musí zobrazit v seznamu dostupných klíčů. Klikněte na tlačítko Continue.

Obrázek
Prostředí LMT s oběma připojenými klíči

2) LMT zkontroluje oba klíče a jestli je pro ně dostupná aktualizace. WIBU klíč bude zobrazen jako zdrojový klíč (SOURCE KEY), klíč CodeMeter jako cílový (TARGET KEY). Stav obou klíčů musí být "Available". Tlačítkem Start Replacement spustíte přenos licence z WIBU na CodeMeter.

Obrázek
Kontrola klíče a spuštění přenosu licence

3) Proces přenosu je znázorněn zelenou ikonou a stavem "Processing..."

Obrázek
Probíhající převod licence

4) Pokud převod proběhne úspěšně, budou oba klíče zobrazeny se stavem "OK" a s ikonou bílé fajfky v zeleném kruhu. Klikněte na tlačítko Done.

Obrázek
Úspěšný přenos licence

5) CodeMeter klíč bude nyní zobrazený jako aktualizovaný (seznam licencí dostupných na klíči je zobrazený v seznamu níže), WIBU jako "Neplatný".

Obrázek
Stav klíčů v LMT po přenosu licencí

Známé problémy při převodu klíče:
Problém 1
Klíč se v kroku 2 hlásí jako "Nedostupný".

Možná příčina
V kanceláři můžete mít více klíčů. Licenci lze přenést z jednoho klíče pouze na konkrétní klíč CodeMeter. Informace o "párování" klíčů jste pravděpodobně obdrželi emailem nebo poštou, pokud je nemůžete dohledat, nebo jste je neobdrželi, kontaktujte CEGRu.

Problém 2
Převod klíče v kroku 3 hlásí chybu a neproběhne.

Možná příčina
Převodu klíče brání antivirový program nebo firewall. Zkuste dočasně vypnout antivir a/nebo firewall a spusťte proces znovu.


úte srp 11, 2015 5:09 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz