Re: Volná rotace GDL objektů
jen poznamka k prikladu jeste
bohužel pod Binary 1,1 se muze skryvat cokoli a ani to nemusí být nakreslono v nulové ose x,y,z
a dokonce to vypada ze to uverejnil nekdo z Cegry
(
Základ je vyzkoušet naučit se a pak udělat obrázky z toho co umim a chapu
Ale možná sem jen stará škola
)
ps :
krokování z hlavy daneho prikladu
1. otoc podle osy X zadane uzivatelem (cely souradny system se natočí)
2. otoc podle osy Y zadane uzivatelem (cely souradny system se natočí)
3. otoc podle osy Z zadane uzivatelem (cely souradny system se natočí)
4. změn měritko souradnice X
5. změn měritko souradnice Y
6. změn měritko souradnice Z (vse za timto se bude kreslit v tomto upravení)
7. posun se po ose X (natoceneho a zvětšeného souradného systemu ) o -1,25 metru (ve skutecnosti se posune o -(1,25*7,23)
8. posun se po ose Z (natoceneho a zvětšeného souradného systemu ) o .....
9. Na teto pozici proved rotaci lokalního souradneho systemu osy X o 270 (nebo -90)
10 rotuj lokani souradny system jeste podle 7 o 320 st
11 nakresli binarní model (nemusi byt lokalne v nule ) (model tedy je cely rotovany posunuty od nuly a zvětšený )
!casto se ale zde provadi naopak posun k nule kdyz je to potrena podle pozice modelu
12. smaž tri prikazy posunu a rotace ( takze lokalni system zustava na souradnici s posuinem o -1,25 metru (ve skutecnosti se posune o -(1,25*7,23)
ufff