Autor |
Zpráva |
Karmali
Registrován: úte úno 27, 2007 9:15 am Příspěvky: 270 Bydliště: Plzeň
|
Vodní živel
Zdravím potřeboval bych poradit s tekoucí vodou pro statický render, nemáte někdo typ jak vytvořit slušný render vodopádu ?
_________________ Archicad 22, Artlantis Studio 6, Twinmotion Co nejvíc věcí ve 3D a co nejmíň dokreslování
|
pát črc 20, 2012 10:29 pm |
|
|
roman brzon
Registrován: sob úno 02, 2008 1:18 am Příspěvky: 429
|
Re: Vodní živel
Dobrý den, napadá mě vložit do míst kde má být tekoucí voda pěkně vytvořenou texturu z nějakého obrázku který najdete na internetu. Když zadáte do googlu že chcete obrázky vodopádu jsou jich tam spousty stačí z nějakého pěkného extrahovat vlastní vodopád a vložit ho do scény. Myslím že když se pak nastaví drobná průhlednost mohlo by to vypadat i docela věrohodně.
|
ned črc 22, 2012 10:25 am |
|
|
Karmali
Registrován: úte úno 27, 2007 9:15 am Příspěvky: 270 Bydliště: Plzeň
|
Re: Vodní živel
No to mě taky napadlo, ale potíž je z vyextrahováním vodopádu z fotografie, tak aby to nějak vypadalo (ano, určitě je to problém mezi židlí a klávesnicí ). A následná aplikace do rendru. Fotka vody musí být přibližně ze stejného úhlu jakého bude výsledný render a to se těžko vybírá. Už jsem to vyzkoušel a výsledek mě rozhodně neuspokojil. Já myslel spíše jestli neexistuje něco jako particle doplněk, simulace kapalin, nebo podobně.
_________________ Archicad 22, Artlantis Studio 6, Twinmotion Co nejvíc věcí ve 3D a co nejmíň dokreslování
|
ned črc 22, 2012 6:11 pm |
|
|
LubosC
Moderátor
Registrován: pon srp 15, 2005 4:32 pm Příspěvky: 1393 Bydliště: Praha
|
Re: Vodní živel
taky bych sel do fotomontáže
_________________ LubosC API pro Archicad ; GDL všechny urovně ; Rozpočty ; Napojení a databáze ; nový email : cipra (zavináč) cline (tečka) cz
|
pon črc 23, 2012 8:40 am |
|
|
LuW.
Registrován: čtv pro 15, 2005 1:40 pm Příspěvky: 185
|
Re: Vodní živel
zkusil bych skorepinou trochu namodelovat hmotu vodopadu a na tu bych namapoval texturu vodopadu. V kombinaci s prolnutym shaderem vody. Tim by se snad povedlo vyresit problem s uhlem pohledu a dosahnout realnejsi sceny. No a nakonec ten photoshop. Ale varim z vody
_________________ ArchiCAD_23, ThinkPad T530, Win10(64)
|
úte črc 24, 2012 9:50 pm |
|
|
Remo
Registrován: ned čer 19, 2011 7:19 pm Příspěvky: 102
|
Re: Vodní živel
Na prípadný výsledok by som sa rád pozrel
|
stř srp 01, 2012 11:29 am |
|
|
Karmali
Registrován: úte úno 27, 2007 9:15 am Příspěvky: 270 Bydliště: Plzeň
|
Re: Vodní živel
Pracuje se na tom
_________________ Archicad 22, Artlantis Studio 6, Twinmotion Co nejvíc věcí ve 3D a co nejmíň dokreslování
|
pát srp 10, 2012 12:08 am |
|
|
Remo
Registrován: ned čer 19, 2011 7:19 pm Příspěvky: 102
|
Re: Vodní živel
Stale cakam
|
sob srp 25, 2012 12:37 pm |
|
|
roman brzon
Registrován: sob úno 02, 2008 1:18 am Příspěvky: 429
|
Re: Vodní živel
Asi se na tom stále ještě pracuje:)
|
pon srp 27, 2012 8:35 am |
|
|
Karmali
Registrován: úte úno 27, 2007 9:15 am Příspěvky: 270 Bydliště: Plzeň
|
Re: Vodní živel
Omlouvám se ale bohužel zatím pracuji na jiných komerčních projektech, a vodopád je zatím u ledu
_________________ Archicad 22, Artlantis Studio 6, Twinmotion Co nejvíc věcí ve 3D a co nejmíň dokreslování
|
úte zář 04, 2012 7:59 pm |
|
|
Van Stajpen
Registrován: stř lis 19, 2008 12:01 am Příspěvky: 59
|
Re: Vodní živel
Mám v artlantisu vymodelované různé vodní prvky (fontány, vodapády apod.) v 3D, tuším že z archradaru...
|
čtv lis 28, 2013 9:44 am |
|
|
Karmali
Registrován: úte úno 27, 2007 9:15 am Příspěvky: 270 Bydliště: Plzeň
|
Re: Vodní živel
Tak jsem pokusně využil skořepinu, problém je v jednolitosti vodopádu. Dalo by se to ještě převést na meš a trochu to proděravět. pro náhled postačuje. Příloha:
ACCamera_7 (800x450).jpg [ 172.51 KiB | Zobrazeno 25589 krát ]
U vodotrysku je to už ale strašně nepřirozené. Příloha:
ACCamera_2 (640x360).jpg [ 194.16 KiB | Zobrazeno 25589 krát ]
_________________ Archicad 22, Artlantis Studio 6, Twinmotion Co nejvíc věcí ve 3D a co nejmíň dokreslování
|
úte úno 04, 2014 3:00 pm |
|
|
IPV
Registrován: čtv srp 29, 2013 1:35 pm Příspěvky: 45
|
Re: Vodní živel
zdravím všetkých diskutujúcich, je tu veľa inšpirácií na riešenie predošlého problému, ale chcem sa opýtať na podobnú vec, ako sú vo vizualizáciách interiérov urobené vankúše, pokrčené prestieradlá, prikrývky a podobné doplnky, sú to objekty z AC alebo ATL ? alebo dodatočne vložené prvky v PS, kde sa dá k takýmto prvkom dostať, vďaka za odpoveď
_________________ IPV ArchiCAD 24
|
pon lis 10, 2014 12:17 pm |
|
|
ondrej novacek
Registrován: ned zář 25, 2005 9:28 pm Příspěvky: 275 Bydliště: Šumperk
|
Re: Vodní živel
ja je řešim "datově objemnými" 3d modely. Které chci přesně osadit tak v archicadu, se kterými budu manipulovat tak v artlantisu jako objekty.
_________________ ArchiCAD 9,10 Artlantis R 1.2.6 iMac, OS X 10.6.2 2 Ghz Intel 1,5 RAM, ATY RADEON X1600 256 Mb
|
stř lis 12, 2014 11:38 pm |
|
|
IPV
Registrován: čtv srp 29, 2013 1:35 pm Příspěvky: 45
|
Re: Vodní živel
môžte to opísať bližšie? v tomto som úplný amatér, čo myslíte "dátovo objemné 3d modely"...vlastné 3d modely? , možno keby existovalo nejaké inštruktážne video na tuto tému...
_________________ IPV ArchiCAD 24
|
čtv lis 13, 2014 3:02 pm |
|
|