Právě je pát lis 22, 2024 5:41 am




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Shadery v Artlantisu 
Autor Zpráva

Registrován: sob úno 25, 2006 9:53 pm
Příspěvky: 41
Příspěvek Shadery v Artlantisu
Zdravím, dostalo se mi do ruky několik CD se shaderama, ale nevím resp nemůžu přijít na to, jak je mám dostat přímo do programu, abych s nima mohl pracovat. Budu moc rád za jakoukoli radu.


sob úno 25, 2006 10:11 pm
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 15, 2005 4:32 pm
Příspěvky: 1393
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Shadery se dostanou do artlantisu jednoduchym drag and drop .
Do struktury adresaru v shaderech. Dokonce muzou lezet na disku kde chtej.

_________________
LubosC
API pro Archicad ; GDL všechny urovně ; Rozpočty ; Napojení a databáze ;
nový email : cipra (zavináč) cline (tečka) cz


pon úno 27, 2006 9:22 am
Profil

Registrován: čtv dub 06, 2006 5:54 pm
Příspěvky: 58
Příspěvek 
Mně se tam ty shadery nedaří pořád dat, mám verzi artlantisu 1.1, to musí být nějaké speaciální dělané pro artlantis??


LubosC píše:
Shadery se dostanou do artlantisu jednoduchym drag and drop .
Do struktury adresaru v shaderech. Dokonce muzou lezet na disku kde chtej.


úte kvě 09, 2006 5:04 pm
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 25, 2005 9:28 pm
Příspěvky: 275
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
jeslti neni problem v tom, ze nemate shadery ale textury. jakou maji priponu?
nedavno jsem toto resil s kolegou.


úte kvě 09, 2006 5:29 pm
Profil

Registrován: čtv dub 06, 2006 5:54 pm
Příspěvky: 58
Příspěvek 
ondrej novacek píše:
jeslti neni problem v tom, ze nemate shadery ale textury. jakou maji priponu?
nedavno jsem toto resil s kolegou.


MÁM TEXTURY


úte kvě 09, 2006 7:05 pm
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 25, 2005 9:28 pm
Příspěvky: 275
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
texturovani je trochu na dyl, nez drag and drop a rychle nasteni shaderu z knihovny.. v nastaveni prislusneho shaderu je tlacitko na potazeni texturou. klasika browse na disk, opakovani, bump, reflexe apod si vyzkousej. artlantis R nemam, neporadim ti presne.
textura neni shader. texturu muzes na shader aplikovat, nalepi se ti na nej tak jak je. pak si teprv hrajes s nastavenim textury.
Priklad na kterym to pochopis.
Bila stena - shader. na ni chces napriklad 1 kachlicku. Ta kachlicka je textura - jedne kachlicky.
Pokud chces vykachlickovat celeou koupelnu das tam opakovani ve vert i horiz smeru. Pak dodelas treba reflexe.
Pokud je nejake teleso pokryte cele texturama, se shaderem si muzes hrat jak chces a nic neuvidis...
Shader je proste pod ni.vrstev textur nahazes i vic samo
Texturu proste na to placnes.
V zacatcich doporucuju delat s shadrerama, co jsem artR. shadery videl, byly perfektni. Navic jsou jednodussi pro vypocty. Ale nekdy je potreba konkretnich textur . to jo..
to byl hodne rychlej uvod do problematiky:)..proste zkousej co to dela a pochopis..

zapomnel jsem. textury mas v klasickyhc formatech "obrazku " jako jpg, tiff, bmp, atak dááál. shadery napr v art4.5 jsou tusim ASH.

vlastní přizpěvky jdou editovat doplnění přizpěvku je lepsi editovat.Tlačítko upravit Admin


úte kvě 09, 2006 8:45 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz