Ohraničující body objektu
Dobrý den, potřeboval bych poradit s problémem. Vytvořil jsem si objekt pomocí trustmakeru, kterému jsem v gdl popisu přidělal možnost otáčení kolem os. V případě, že objekt otočím o určitý úhel tak mi body, za které se dá objekt v 3D pohledu chytit a případně posunout, zůstanou v místě původního neotočeného objektu. Dají se nějak dostat do rohů pootočeného objektu? Tak abych mohl tyto pootočené objekty skládat nad sebe a dobře a přesně se za ty body chytaly v 3D zobrazení?
(Vlevo na obrázku je vytvořený profil, uprostřed je pootočený kde jsou vidět špatné uchopovací body, vpravo pak to čeho chci dosáhnout ale zatím uděláno pomocí skládání a posunování od oka jednotlivých prvků v 3D)
Příloha:
1234.jpg [ 69.82 KiB | Zobrazeno 8047 krát ]
Děkuji moc za pomoc