Za prvé se vůbec nezminujete o verzi ve ktere to chcete delat
(
Pískové sklo je sklo na kterém došlo pomocí pískování k zneprůhlednění nekterých míst. Z toho muže také vycházet postup.
mohu použít textury s definovamou maskou průhlednosti pak skrz vidim puvodní material např sklo a skrz piskování vidím hůře použiju odstín šedivé v masce.
Dále mužu tvar piskování udělat samostatně a dát objekty přez sebe a pískování udělám polopruhledné a mléčné pomocí bumpingu.
Zkusím připravit příklady.
zleva dva objekty v sobe piskovani je deska 1mm tlusta material ma nerovnost a snizenou pruhlednost. (mozna to pskovani dat trochu nad aby ho nezabarvovalo sklo.)
sklo vpravo je pomoci masky pruhlednosti (černa je průhledná šedá poloprůhledna) jeste by to chtelo malej rastr aby to nevypadalo jako fotografická deska .)))
kombinaci a moznosti je jeste vice
pozor i sklo lze nastavit vice zpusoby a ma pak ruzne vysledky