|
|
|
|
Právě je sob lis 23, 2024 9:21 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Autor |
Zpráva |
afromoxa
Registrován: úte zář 07, 2010 11:08 am Příspěvky: 45
|
Plochá střecha
Snažím se pomocí 3D prvků udělat plochou střechu s průměrným sklonem 1,5%. Jednotlivé vrstvy vytvářím z terénu a poté ořezávám pomocí operací s 3D tělesy. Problém je v tom, že ty šikmé hrany terénu (zkoušel jsem i pomocí střechy) jsou dost křivé, vytváří jakoby takové stupně.. Nejsem s tím vůbec spokojený, poradil by mi někdo, jestli je jiný kvalitnější způsob a popřípadě i efektivnější?
|
pon bře 07, 2011 11:58 am |
|
|
Pavel Švanda
Moderátor
Registrován: pon črc 02, 2007 2:34 pm Příspěvky: 452
|
Re: Plochá střecha
Zobrazují se "stupně" i při tisku???
_________________ Intel Core i7 2630 2.0GHz, GeForce GT 540M, 8GB DDR3, W7 64
|
pon bře 07, 2011 1:30 pm |
|
|
afromoxa
Registrován: úte zář 07, 2010 11:08 am Příspěvky: 45
|
Re: Plochá střecha
Pavel Švanda píše: Zobrazují se "stupně" i při tisku??? To jsem nezkoušel, neměly by? Jinak náhodou nějakou radu, jak jednodušeji a "čistěji" vytvořit plochou střechu?
|
pon bře 07, 2011 3:35 pm |
|
|
Pavel Švanda
Moderátor
Registrován: pon črc 02, 2007 2:34 pm Příspěvky: 452
|
Re: Plochá střecha
Dobře, zeptám se jinak...jak dlouho pracujete s počítačem???
Monitor je složen z jednotlivých obrazových bodů uspořádaných v orthogonálním systému. Logicky pak nemůže zobrazit šikmé linie jinak, než odstupňované horizontální nebo vertikální linie...
Jinak plochou střechu rovněž vytvářím terénem v kombinaci se střechou. Terén vytvoří spádovou vrstvu a ve střeše jsou ostatní vrstvy ve sklonu...
_________________ Intel Core i7 2630 2.0GHz, GeForce GT 540M, 8GB DDR3, W7 64
|
úte bře 08, 2011 3:22 pm |
|
|
afromoxa
Registrován: úte zář 07, 2010 11:08 am Příspěvky: 45
|
Re: Plochá střecha
No už asi vím, v čem je problém. Při nižším sklonu prochází hrana terénu nízkým počtem svislých obr. bodů a v poměru k vodorovným obrazovým bodům se potom vytváří uskočené rovné stupně. Tzn. pokud bych chtěl zobrazit "téměř" šikmou hranu, tak nejoptimálnější řešení by bylo 45 stupňů při jednotném rozlišení. Když tak nad tím přemýšlím, tak takovýhle průser by vyřešilo rozlišení, které má více svislých obr. bodů, než vodorovných. Jinak při tisku jsou ty hrany "šikmé"? Tomu nerozumím..
|
úte bře 08, 2011 5:05 pm |
|
|
PeteR
Registrován: pon kvě 19, 2008 10:36 am Příspěvky: 44
|
Re: Plochá střecha
afromoxa píše: No už asi vím, v čem je problém. Při nižším sklonu prochází hrana terénu nízkým počtem svislých obr. bodů a v poměru k vodorovným obrazovým bodům se potom vytváří uskočené rovné stupně. Tzn. pokud bych chtěl zobrazit "téměř" šikmou hranu, tak nejoptimálnější řešení by bylo 45 stupňů při jednotném rozlišení. Když tak nad tím přemýšlím, tak takovýhle průser by vyřešilo rozlišení, které má více svislých obr. bodů, než vodorovných. Jinak při tisku jsou ty hrany "šikmé"? Tomu nerozumím.. waw... co sa stane ked bude hrana nad 45 budem otacat monitor? Odporucal by som zvysit rozlisenie obrazovky Pouzivam doplnek strechy se site...teren udava umiestnenie HI a naslene ho pouzijem na vygenerovanie striech
|
pon dub 18, 2011 2:54 pm |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|
|