ArchiFORUM
http://archiforum.cz/

Chytací body při tvorbě vlastního GDL prvku
http://archiforum.cz/viewtopic.php?f=9&t=6397
Stránka 1 z 1

Autor:  VSovova [ čtv črc 10, 2014 9:54 am ]
Předmět příspěvku:  Chytací body při tvorbě vlastního GDL prvku

Ahoj,

začala jsem s tvorbou vlastních GDL prvků a potřebovala bych poradit s umístěním chytacích bodů.
Mám vytvořený programovatelný kryt na dmychadlo, v půdorysu jsou chytací body v pořádku (jejich poloha se mění v závislosti na typu krytu), výškový bod se mi ale nedaří naprogramovat.
Musím jeho výšku nastavovat přes okno nastavení u každého typu extra, no a to je na nic :-)
Vím že zakopaný pes bude v proměnné ZZYZX ale nevím jak dát dohromady. Hodnotu u ní nastavím jen fixní.

Dík moc za odpověď

Verča

Autor:  jirat [ čtv črc 10, 2014 4:39 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Chytací body při tvorbě vlastního GDL prvku

No ve skutečnosti je celý problém složitější. Standardně se zobrazují chytací body v opsaném obdélníku ve 2D, případně můžete jejich plohu upravit příkazem HOTSPOT2 nebo jejich nakreslením na 2D symbolu. Skrytým parametrem je standardně zapnuto zobrazování 2D bodů ve 3D (na spodní a horní podstavě opsaného kvádu - výška kvádru je ona zmíněná hodnota výšky ZZYZX).
Těmito body ale standardně nedá pohybovat (pomocí ikonky křížku z plovoucí paletky). Hodnotu můžete měnit pouze pomocí ikonky změny výšky, popř. rozměru, ale ty se tam objeví pouze za některých okolností (pokud je Z souřadnice HOTSPOTu rovna výšce-ZZYZX, nebo pokud jde o zobrazení chytacích bodů ze 2D).

Alternativně můžete pomocí příkazů HOTSPOT ve 3D (hledejte v manuálu) vytvořit vlastní vztah chytacích bodů k nastavení parametrů (a že jsou možnosti veliké).

Autor:  VSovova [ pát črc 11, 2014 8:35 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Chytací body při tvorbě vlastního GDL prvku

Dík moc za info, už to funguje podle představ. :D

Verča

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/