ArchiFORUM http://archiforum.cz/ |
|
Chytací body při tvorbě vlastního GDL prvku http://archiforum.cz/viewtopic.php?f=9&t=6397 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | VSovova [ čtv črc 10, 2014 9:54 am ] |
Předmět příspěvku: | Chytací body při tvorbě vlastního GDL prvku |
Ahoj, začala jsem s tvorbou vlastních GDL prvků a potřebovala bych poradit s umístěním chytacích bodů. Mám vytvořený programovatelný kryt na dmychadlo, v půdorysu jsou chytací body v pořádku (jejich poloha se mění v závislosti na typu krytu), výškový bod se mi ale nedaří naprogramovat. Musím jeho výšku nastavovat přes okno nastavení u každého typu extra, no a to je na nic Vím že zakopaný pes bude v proměnné ZZYZX ale nevím jak dát dohromady. Hodnotu u ní nastavím jen fixní. Dík moc za odpověď Verča |
Autor: | jirat [ čtv črc 10, 2014 4:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Chytací body při tvorbě vlastního GDL prvku |
No ve skutečnosti je celý problém složitější. Standardně se zobrazují chytací body v opsaném obdélníku ve 2D, případně můžete jejich plohu upravit příkazem HOTSPOT2 nebo jejich nakreslením na 2D symbolu. Skrytým parametrem je standardně zapnuto zobrazování 2D bodů ve 3D (na spodní a horní podstavě opsaného kvádu - výška kvádru je ona zmíněná hodnota výšky ZZYZX). Těmito body ale standardně nedá pohybovat (pomocí ikonky křížku z plovoucí paletky). Hodnotu můžete měnit pouze pomocí ikonky změny výšky, popř. rozměru, ale ty se tam objeví pouze za některých okolností (pokud je Z souřadnice HOTSPOTu rovna výšce-ZZYZX, nebo pokud jde o zobrazení chytacích bodů ze 2D). Alternativně můžete pomocí příkazů HOTSPOT ve 3D (hledejte v manuálu) vytvořit vlastní vztah chytacích bodů k nastavení parametrů (a že jsou možnosti veliké). |
Autor: | VSovova [ pát črc 11, 2014 8:35 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Chytací body při tvorbě vlastního GDL prvku |
Dík moc za info, už to funguje podle představ. Verča |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |