Právě je čtv bře 28, 2024 10:45 am




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Ohraničující body objektu 
Autor Zpráva

Registrován: stř zář 28, 2011 2:14 pm
Příspěvky: 2
Příspěvek Ohraničující body objektu
Dobrý den, potřeboval bych poradit s problémem. Vytvořil jsem si objekt pomocí trustmakeru, kterému jsem v gdl popisu přidělal možnost otáčení kolem os. V případě, že objekt otočím o určitý úhel tak mi body, za které se dá objekt v 3D pohledu chytit a případně posunout, zůstanou v místě původního neotočeného objektu. Dají se nějak dostat do rohů pootočeného objektu? Tak abych mohl tyto pootočené objekty skládat nad sebe a dobře a přesně se za ty body chytaly v 3D zobrazení?

(Vlevo na obrázku je vytvořený profil, uprostřed je pootočený kde jsou vidět špatné uchopovací body, vpravo pak to čeho chci dosáhnout ale zatím uděláno pomocí skládání a posunování od oka jednotlivých prvků v 3D)

Příloha:
1234.jpg
1234.jpg [ 69.82 KiB | Zobrazeno 7410 krát ]



Děkuji moc za pomoc


pát pro 30, 2011 1:41 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz