Právě je čtv lis 21, 2024 2:55 pm




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Chytací body při tvorbě vlastního GDL prvku 
Autor Zpráva

Registrován: čtv črc 10, 2014 9:29 am
Příspěvky: 2
Příspěvek Chytací body při tvorbě vlastního GDL prvku
Ahoj,

začala jsem s tvorbou vlastních GDL prvků a potřebovala bych poradit s umístěním chytacích bodů.
Mám vytvořený programovatelný kryt na dmychadlo, v půdorysu jsou chytací body v pořádku (jejich poloha se mění v závislosti na typu krytu), výškový bod se mi ale nedaří naprogramovat.
Musím jeho výšku nastavovat přes okno nastavení u každého typu extra, no a to je na nic :-)
Vím že zakopaný pes bude v proměnné ZZYZX ale nevím jak dát dohromady. Hodnotu u ní nastavím jen fixní.

Dík moc za odpověď

Verča


čtv črc 10, 2014 9:54 am
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: pon zář 24, 2007 3:31 pm
Příspěvky: 517
Příspěvek Re: Chytací body při tvorbě vlastního GDL prvku
No ve skutečnosti je celý problém složitější. Standardně se zobrazují chytací body v opsaném obdélníku ve 2D, případně můžete jejich plohu upravit příkazem HOTSPOT2 nebo jejich nakreslením na 2D symbolu. Skrytým parametrem je standardně zapnuto zobrazování 2D bodů ve 3D (na spodní a horní podstavě opsaného kvádu - výška kvádru je ona zmíněná hodnota výšky ZZYZX).
Těmito body ale standardně nedá pohybovat (pomocí ikonky křížku z plovoucí paletky). Hodnotu můžete měnit pouze pomocí ikonky změny výšky, popř. rozměru, ale ty se tam objeví pouze za některých okolností (pokud je Z souřadnice HOTSPOTu rovna výšce-ZZYZX, nebo pokud jde o zobrazení chytacích bodů ze 2D).

Alternativně můžete pomocí příkazů HOTSPOT ve 3D (hledejte v manuálu) vytvořit vlastní vztah chytacích bodů k nastavení parametrů (a že jsou možnosti veliké).

_________________
ing. Michal Jirát
Business Centrum Mikrotechna a.s.
NOSCALE architects, s.r.o.
Odborná rada pro BIM
Výuka ArchiCADu na FA ČVUT

Realizační dokumentace a rekonstrukce v AC23 s přehledem, teamwork2 je super a prezentace pomocí BIMx nemá chybu


čtv črc 10, 2014 4:39 pm
Profil

Registrován: čtv črc 10, 2014 9:29 am
Příspěvky: 2
Příspěvek Re: Chytací body při tvorbě vlastního GDL prvku
Dík moc za info, už to funguje podle představ. :D

Verča


pát črc 11, 2014 8:35 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz