ArchiFORUM http://archiforum.cz/ |
|
Perforovaná deska http://archiforum.cz/viewtopic.php?f=8&t=381 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | 97844 [ sob srp 05, 2006 3:45 am ] |
Předmět příspěvku: | Perforovaná deska |
Ahoj všem, Potřeboval bych vytvořit informační tabuli, kde by byly nápisy vystouplé ale ve stejném materoálu jako samotná deska. Mám dojem že pan LubošC už zde v minulosti popisoval postup s rytím do skla, což se velmi blíží mé představě, ale článek už se mi nepodařilo najít. Docílil jsem toho, že jsem si načetl masku a v dialogu nastavení materiálu jsem pomocí ní nastavil průhlednost materiálu (v mém případě mědi). Funguje to, ale spíš se to hodí na textury než na vytváření samotných objektů protože úhel i rozměry jsou totálně rozhozené a nevím kde to editovat. Zřejmě se na to jde odjinud. Díky za radu. pracuji v AC 9 možno i AC 10 |
Autor: | LubosC [ sob srp 05, 2006 8:25 am ] |
Předmět příspěvku: | |
tady je velmi podstatne jakou verzi pouzivate v 9 a vyse je diky rendru moznosti vice ps. neozval jsate se ohledne zmeny nicku |
Autor: | LubosC [ stř srp 09, 2006 7:48 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Nejprve je potreba udělat rozhodnuti jak se dostanu k vysledku zda mi bude stacit tzv. Bumpinq (vystoupnuti textu pomoci textury) text se jevý vystouplý diky korektnim stinum ale deska je presto plochá coz je v pohledu ze strany poznat. Nebo modelovat coz je skutecny model ale muze to byti zase docela slozite a take pro pocitač narocnejsi dle slozitosti objektu. Modelovani textu je jednoduche protoze existuje knihovni prvek text . Bumping jde korektne jen v lightworksu což je 9.0 a vyse potrebujete cernobilou bitmapu stejne jako u piskovaneho skla ale misto pruhlednosi ji pouzivate v masce nerovnosti. zkuste mapovani dulku,nebo mapovani vrcholu podle toho co vam da lepsi vysledky. Rozdil mezi bilou a černou je prevaden na simulaci vyskoveho rozdilu a prez tuto bitmapu je pocitano realne stínování. daji se pouzivat i odstiny šede pro měkčí prechody. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |