Právě je sob dub 27, 2024 1:42 pm




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Plochá střecha 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 07, 2010 11:08 am
Příspěvky: 45
Příspěvek Plochá střecha
Snažím se pomocí 3D prvků udělat plochou střechu s průměrným sklonem 1,5%. Jednotlivé vrstvy vytvářím z terénu a poté ořezávám pomocí operací s 3D tělesy. Problém je v tom, že ty šikmé hrany terénu (zkoušel jsem i pomocí střechy) jsou dost křivé, vytváří jakoby takové stupně.. Nejsem s tím vůbec spokojený, poradil by mi někdo, jestli je jiný kvalitnější způsob a popřípadě i efektivnější? :D


pon bře 07, 2011 11:58 am
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 02, 2007 2:34 pm
Příspěvky: 452
Příspěvek Re: Plochá střecha
Zobrazují se "stupně" i při tisku???

_________________
Intel Core i7 2630 2.0GHz, GeForce GT 540M, 8GB DDR3, W7 64


pon bře 07, 2011 1:30 pm
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 07, 2010 11:08 am
Příspěvky: 45
Příspěvek Re: Plochá střecha
Pavel Švanda píše:
Zobrazují se "stupně" i při tisku???

To jsem nezkoušel, neměly by? Jinak náhodou nějakou radu, jak jednodušeji a "čistěji" vytvořit plochou střechu?


pon bře 07, 2011 3:35 pm
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 02, 2007 2:34 pm
Příspěvky: 452
Příspěvek Re: Plochá střecha
Dobře, zeptám se jinak...jak dlouho pracujete s počítačem???

Monitor je složen z jednotlivých obrazových bodů uspořádaných v orthogonálním systému. Logicky pak nemůže zobrazit šikmé linie jinak, než odstupňované horizontální nebo vertikální linie...

Jinak plochou střechu rovněž vytvářím terénem v kombinaci se střechou. Terén vytvoří spádovou vrstvu a ve střeše jsou ostatní vrstvy ve sklonu...

_________________
Intel Core i7 2630 2.0GHz, GeForce GT 540M, 8GB DDR3, W7 64


úte bře 08, 2011 3:22 pm
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 07, 2010 11:08 am
Příspěvky: 45
Příspěvek Re: Plochá střecha
No už asi vím, v čem je problém. Při nižším sklonu prochází hrana terénu nízkým počtem svislých obr. bodů a v poměru k vodorovným obrazovým bodům se potom vytváří uskočené rovné stupně. Tzn. pokud bych chtěl zobrazit "téměř" šikmou hranu, tak nejoptimálnější řešení by bylo 45 stupňů při jednotném rozlišení. Když tak nad tím přemýšlím, tak takovýhle průser by vyřešilo rozlišení, které má více svislých obr. bodů, než vodorovných. Jinak při tisku jsou ty hrany "šikmé"? Tomu nerozumím..


úte bře 08, 2011 5:05 pm
Profil

Registrován: pon kvě 19, 2008 10:36 am
Příspěvky: 44
Příspěvek Re: Plochá střecha
afromoxa píše:
No už asi vím, v čem je problém. Při nižším sklonu prochází hrana terénu nízkým počtem svislých obr. bodů a v poměru k vodorovným obrazovým bodům se potom vytváří uskočené rovné stupně. Tzn. pokud bych chtěl zobrazit "téměř" šikmou hranu, tak nejoptimálnější řešení by bylo 45 stupňů při jednotném rozlišení. Když tak nad tím přemýšlím, tak takovýhle průser by vyřešilo rozlišení, které má více svislých obr. bodů, než vodorovných. Jinak při tisku jsou ty hrany "šikmé"? Tomu nerozumím..



waw... co sa stane ked bude hrana nad 45 budem otacat monitor?
Odporucal by som zvysit rozlisenie obrazovky

Pouzivam doplnek strechy se site...teren udava umiestnenie HI a naslene ho pouzijem na vygenerovanie striech


pon dub 18, 2011 2:54 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz