|
|
|
|
Právě je čtv lis 21, 2024 3:26 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 2 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Karmali
Registrován: úte úno 27, 2007 9:15 am Příspěvky: 270 Bydliště: Plzeň
|
Ambient occlusion
Ahojte, nevíte někdo jak ošálit výpočez ambientního osvětlení pod hladinou? Počítá se to jako standardní kout, a nebere to ohled na zkreslení hladiny shaderem vody. existuje nějaký trik jak to obejít??
Přílohy:
Bazén--ACCamera.jpg [ 221.93 KiB | Zobrazeno 12837 krát ]
_________________ Archicad 22, Artlantis Studio 6, Twinmotion Co nejvíc věcí ve 3D a co nejmíň dokreslování
|
pát pro 09, 2016 11:38 am |
|
|
LubosC
Moderátor
Registrován: pon srp 15, 2005 4:32 pm Příspěvky: 1393 Bydliště: Praha
|
Re: Ambient occlusion
co to spocitat jako dva obrazky jednou s a jednou bez a pak to na urovni modreho rantlu odmaskovat v photoshopu prace na par minut ??
_________________ LubosC API pro Archicad ; GDL všechny urovně ; Rozpočty ; Napojení a databáze ; nový email : cipra (zavináč) cline (tečka) cz
|
čtv pro 15, 2016 3:13 pm |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 2 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|
|