Právě je čtv bře 28, 2024 10:58 am




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Vodní živel 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 27, 2007 9:15 am
Příspěvky: 270
Bydliště: Plzeň
Příspěvek Vodní živel
Zdravím potřeboval bych poradit s tekoucí vodou pro statický render, nemáte někdo typ jak vytvořit slušný render vodopádu ?

_________________
Archicad 22, Artlantis Studio 6, Twinmotion
Co nejvíc věcí ve 3D a co nejmíň dokreslování


pát črc 20, 2012 10:29 pm
Profil

Registrován: sob úno 02, 2008 1:18 am
Příspěvky: 429
Příspěvek Re: Vodní živel
Dobrý den, napadá mě vložit do míst kde má být tekoucí voda pěkně vytvořenou texturu z nějakého obrázku který najdete na internetu. Když zadáte do googlu že chcete obrázky vodopádu jsou jich tam spousty stačí z nějakého pěkného extrahovat vlastní vodopád a vložit ho do scény. Myslím že když se pak nastaví drobná průhlednost mohlo by to vypadat i docela věrohodně.


ned črc 22, 2012 10:25 am
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 27, 2007 9:15 am
Příspěvky: 270
Bydliště: Plzeň
Příspěvek Re: Vodní živel
No to mě taky napadlo, ale potíž je z vyextrahováním vodopádu z fotografie, tak aby to nějak vypadalo (ano, určitě je to problém mezi židlí a klávesnicí :D). A následná aplikace do rendru. Fotka vody musí být přibližně ze stejného úhlu jakého bude výsledný render a to se těžko vybírá. Už jsem to vyzkoušel a výsledek mě rozhodně neuspokojil. Já myslel spíše jestli neexistuje něco jako particle doplněk, simulace kapalin, nebo podobně.

_________________
Archicad 22, Artlantis Studio 6, Twinmotion
Co nejvíc věcí ve 3D a co nejmíň dokreslování


ned črc 22, 2012 6:11 pm
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 15, 2005 4:32 pm
Příspěvky: 1393
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Vodní živel
taky bych sel do fotomontáže

_________________
LubosC
API pro Archicad ; GDL všechny urovně ; Rozpočty ; Napojení a databáze ;
nový email : cipra (zavináč) cline (tečka) cz


pon črc 23, 2012 8:40 am
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: čtv pro 15, 2005 1:40 pm
Příspěvky: 185
Příspěvek Re: Vodní živel
zkusil bych skorepinou trochu namodelovat hmotu vodopadu a na tu bych namapoval texturu vodopadu. V kombinaci s prolnutym shaderem vody. Tim by se snad povedlo vyresit problem s uhlem pohledu a dosahnout realnejsi sceny. No a nakonec ten photoshop. Ale varim z vody

_________________
ArchiCAD_23, ThinkPad T530, Win10(64)


úte črc 24, 2012 9:50 pm
Profil

Registrován: ned čer 19, 2011 7:19 pm
Příspěvky: 102
Příspěvek Re: Vodní živel
Na prípadný výsledok by som sa rád pozrel :)


stř srp 01, 2012 11:29 am
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 27, 2007 9:15 am
Příspěvky: 270
Bydliště: Plzeň
Příspěvek Re: Vodní živel
Pracuje se na tom :)

_________________
Archicad 22, Artlantis Studio 6, Twinmotion
Co nejvíc věcí ve 3D a co nejmíň dokreslování


pát srp 10, 2012 12:08 am
Profil

Registrován: ned čer 19, 2011 7:19 pm
Příspěvky: 102
Příspěvek Re: Vodní živel
Stale cakam ;)


sob srp 25, 2012 12:37 pm
Profil

Registrován: sob úno 02, 2008 1:18 am
Příspěvky: 429
Příspěvek Re: Vodní živel
Asi se na tom stále ještě pracuje:)


pon srp 27, 2012 8:35 am
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 27, 2007 9:15 am
Příspěvky: 270
Bydliště: Plzeň
Příspěvek Re: Vodní živel
Omlouvám se ale bohužel zatím pracuji na jiných komerčních projektech, a vodopád je zatím u ledu :roll:

_________________
Archicad 22, Artlantis Studio 6, Twinmotion
Co nejvíc věcí ve 3D a co nejmíň dokreslování


úte zář 04, 2012 7:59 pm
Profil

Registrován: stř lis 19, 2008 12:01 am
Příspěvky: 59
Příspěvek Re: Vodní živel
Mám v artlantisu vymodelované různé vodní prvky (fontány, vodapády apod.) v 3D, tuším že z archradaru...


čtv lis 28, 2013 9:44 am
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 27, 2007 9:15 am
Příspěvky: 270
Bydliště: Plzeň
Příspěvek Re: Vodní živel
Tak jsem pokusně využil skořepinu, problém je v jednolitosti vodopádu. Dalo by se to ještě převést na meš a trochu to proděravět. pro náhled postačuje.
Příloha:
ACCamera_7 (800x450).jpg
ACCamera_7 (800x450).jpg [ 172.51 KiB | Zobrazeno 23597 krát ]

U vodotrysku je to už ale strašně nepřirozené.
Příloha:
ACCamera_2 (640x360).jpg
ACCamera_2 (640x360).jpg [ 194.16 KiB | Zobrazeno 23597 krát ]

_________________
Archicad 22, Artlantis Studio 6, Twinmotion
Co nejvíc věcí ve 3D a co nejmíň dokreslování


úte úno 04, 2014 3:00 pm
Profil

Registrován: čtv srp 29, 2013 1:35 pm
Příspěvky: 45
Příspěvek Re: Vodní živel
zdravím všetkých diskutujúcich,
je tu veľa inšpirácií na riešenie predošlého problému, ale chcem sa opýtať na podobnú vec,
ako sú vo vizualizáciách interiérov urobené vankúše, pokrčené prestieradlá, prikrývky a podobné doplnky,
sú to objekty z AC alebo ATL ? alebo dodatočne vložené prvky v PS,
kde sa dá k takýmto prvkom dostať,
vďaka za odpoveď

_________________
IPV
ArchiCAD 24


pon lis 10, 2014 12:17 pm
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 25, 2005 9:28 pm
Příspěvky: 275
Bydliště: Šumperk
Příspěvek Re: Vodní živel
ja je řešim "datově objemnými" 3d modely. Které chci přesně osadit tak v archicadu, se kterými budu manipulovat tak v artlantisu jako objekty.

_________________
ArchiCAD 9,10 Artlantis R 1.2.6
iMac, OS X 10.6.2
2 Ghz Intel
1,5 RAM, ATY RADEON X1600 256 Mb


stř lis 12, 2014 11:38 pm
Profil

Registrován: čtv srp 29, 2013 1:35 pm
Příspěvky: 45
Příspěvek Re: Vodní živel
môžte to opísať bližšie? v tomto som úplný amatér, čo myslíte "dátovo objemné 3d modely"...vlastné 3d modely? , možno keby existovalo nejaké inštruktážne video na tuto tému...

_________________
IPV
ArchiCAD 24


čtv lis 13, 2014 3:02 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz