ArchiFORUM
http://archiforum.cz/

Vodní živel
http://archiforum.cz/viewtopic.php?f=5&t=5825
Stránka 1 z 2

Autor:  Karmali [ pát črc 20, 2012 10:29 pm ]
Předmět příspěvku:  Vodní živel

Zdravím potřeboval bych poradit s tekoucí vodou pro statický render, nemáte někdo typ jak vytvořit slušný render vodopádu ?

Autor:  roman brzon [ ned črc 22, 2012 10:25 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Vodní živel

Dobrý den, napadá mě vložit do míst kde má být tekoucí voda pěkně vytvořenou texturu z nějakého obrázku který najdete na internetu. Když zadáte do googlu že chcete obrázky vodopádu jsou jich tam spousty stačí z nějakého pěkného extrahovat vlastní vodopád a vložit ho do scény. Myslím že když se pak nastaví drobná průhlednost mohlo by to vypadat i docela věrohodně.

Autor:  Karmali [ ned črc 22, 2012 6:11 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Vodní živel

No to mě taky napadlo, ale potíž je z vyextrahováním vodopádu z fotografie, tak aby to nějak vypadalo (ano, určitě je to problém mezi židlí a klávesnicí :D). A následná aplikace do rendru. Fotka vody musí být přibližně ze stejného úhlu jakého bude výsledný render a to se těžko vybírá. Už jsem to vyzkoušel a výsledek mě rozhodně neuspokojil. Já myslel spíše jestli neexistuje něco jako particle doplněk, simulace kapalin, nebo podobně.

Autor:  LubosC [ pon črc 23, 2012 8:40 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Vodní živel

taky bych sel do fotomontáže

Autor:  LuW. [ úte črc 24, 2012 9:50 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Vodní živel

zkusil bych skorepinou trochu namodelovat hmotu vodopadu a na tu bych namapoval texturu vodopadu. V kombinaci s prolnutym shaderem vody. Tim by se snad povedlo vyresit problem s uhlem pohledu a dosahnout realnejsi sceny. No a nakonec ten photoshop. Ale varim z vody

Autor:  Remo [ stř srp 01, 2012 11:29 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Vodní živel

Na prípadný výsledok by som sa rád pozrel :)

Autor:  Karmali [ pát srp 10, 2012 12:08 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Vodní živel

Pracuje se na tom :)

Autor:  Remo [ sob srp 25, 2012 12:37 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Vodní živel

Stale cakam ;)

Autor:  roman brzon [ pon srp 27, 2012 8:35 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Vodní živel

Asi se na tom stále ještě pracuje:)

Autor:  Karmali [ úte zář 04, 2012 7:59 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Vodní živel

Omlouvám se ale bohužel zatím pracuji na jiných komerčních projektech, a vodopád je zatím u ledu :roll:

Autor:  Van Stajpen [ čtv lis 28, 2013 9:44 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Vodní živel

Mám v artlantisu vymodelované různé vodní prvky (fontány, vodapády apod.) v 3D, tuším že z archradaru...

Autor:  Karmali [ úte úno 04, 2014 3:00 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Vodní živel

Tak jsem pokusně využil skořepinu, problém je v jednolitosti vodopádu. Dalo by se to ještě převést na meš a trochu to proděravět. pro náhled postačuje.
Příloha:
ACCamera_7 (800x450).jpg
ACCamera_7 (800x450).jpg [ 172.51 KiB | Zobrazeno 25558 krát ]

U vodotrysku je to už ale strašně nepřirozené.
Příloha:
ACCamera_2 (640x360).jpg
ACCamera_2 (640x360).jpg [ 194.16 KiB | Zobrazeno 25558 krát ]

Autor:  IPV [ pon lis 10, 2014 12:17 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Vodní živel

zdravím všetkých diskutujúcich,
je tu veľa inšpirácií na riešenie predošlého problému, ale chcem sa opýtať na podobnú vec,
ako sú vo vizualizáciách interiérov urobené vankúše, pokrčené prestieradlá, prikrývky a podobné doplnky,
sú to objekty z AC alebo ATL ? alebo dodatočne vložené prvky v PS,
kde sa dá k takýmto prvkom dostať,
vďaka za odpoveď

Autor:  ondrej novacek [ stř lis 12, 2014 11:38 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Vodní živel

ja je řešim "datově objemnými" 3d modely. Které chci přesně osadit tak v archicadu, se kterými budu manipulovat tak v artlantisu jako objekty.

Autor:  IPV [ čtv lis 13, 2014 3:02 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Vodní živel

môžte to opísať bližšie? v tomto som úplný amatér, čo myslíte "dátovo objemné 3d modely"...vlastné 3d modely? , možno keby existovalo nejaké inštruktážne video na tuto tému...

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/