ArchiFORUM http://archiforum.cz/ |
|
Vodní živel http://archiforum.cz/viewtopic.php?f=5&t=5825 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Karmali [ pát črc 20, 2012 10:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | Vodní živel |
Zdravím potřeboval bych poradit s tekoucí vodou pro statický render, nemáte někdo typ jak vytvořit slušný render vodopádu ? |
Autor: | roman brzon [ ned črc 22, 2012 10:25 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vodní živel |
Dobrý den, napadá mě vložit do míst kde má být tekoucí voda pěkně vytvořenou texturu z nějakého obrázku který najdete na internetu. Když zadáte do googlu že chcete obrázky vodopádu jsou jich tam spousty stačí z nějakého pěkného extrahovat vlastní vodopád a vložit ho do scény. Myslím že když se pak nastaví drobná průhlednost mohlo by to vypadat i docela věrohodně. |
Autor: | Karmali [ ned črc 22, 2012 6:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vodní živel |
No to mě taky napadlo, ale potíž je z vyextrahováním vodopádu z fotografie, tak aby to nějak vypadalo (ano, určitě je to problém mezi židlí a klávesnicí ). A následná aplikace do rendru. Fotka vody musí být přibližně ze stejného úhlu jakého bude výsledný render a to se těžko vybírá. Už jsem to vyzkoušel a výsledek mě rozhodně neuspokojil. Já myslel spíše jestli neexistuje něco jako particle doplněk, simulace kapalin, nebo podobně. |
Autor: | LubosC [ pon črc 23, 2012 8:40 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vodní živel |
taky bych sel do fotomontáže |
Autor: | LuW. [ úte črc 24, 2012 9:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vodní živel |
zkusil bych skorepinou trochu namodelovat hmotu vodopadu a na tu bych namapoval texturu vodopadu. V kombinaci s prolnutym shaderem vody. Tim by se snad povedlo vyresit problem s uhlem pohledu a dosahnout realnejsi sceny. No a nakonec ten photoshop. Ale varim z vody |
Autor: | Remo [ stř srp 01, 2012 11:29 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vodní živel |
Na prípadný výsledok by som sa rád pozrel |
Autor: | Karmali [ pát srp 10, 2012 12:08 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vodní živel |
Pracuje se na tom |
Autor: | Remo [ sob srp 25, 2012 12:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vodní živel |
Stale cakam |
Autor: | roman brzon [ pon srp 27, 2012 8:35 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vodní živel |
Asi se na tom stále ještě pracuje:) |
Autor: | Karmali [ úte zář 04, 2012 7:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vodní živel |
Omlouvám se ale bohužel zatím pracuji na jiných komerčních projektech, a vodopád je zatím u ledu |
Autor: | Van Stajpen [ čtv lis 28, 2013 9:44 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vodní živel |
Mám v artlantisu vymodelované různé vodní prvky (fontány, vodapády apod.) v 3D, tuším že z archradaru... |
Autor: | Karmali [ úte úno 04, 2014 3:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vodní živel |
Tak jsem pokusně využil skořepinu, problém je v jednolitosti vodopádu. Dalo by se to ještě převést na meš a trochu to proděravět. pro náhled postačuje. U vodotrysku je to už ale strašně nepřirozené. |
Autor: | IPV [ pon lis 10, 2014 12:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vodní živel |
zdravím všetkých diskutujúcich, je tu veľa inšpirácií na riešenie predošlého problému, ale chcem sa opýtať na podobnú vec, ako sú vo vizualizáciách interiérov urobené vankúše, pokrčené prestieradlá, prikrývky a podobné doplnky, sú to objekty z AC alebo ATL ? alebo dodatočne vložené prvky v PS, kde sa dá k takýmto prvkom dostať, vďaka za odpoveď |
Autor: | ondrej novacek [ stř lis 12, 2014 11:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vodní živel |
ja je řešim "datově objemnými" 3d modely. Které chci přesně osadit tak v archicadu, se kterými budu manipulovat tak v artlantisu jako objekty. |
Autor: | IPV [ čtv lis 13, 2014 3:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vodní živel |
môžte to opísať bližšie? v tomto som úplný amatér, čo myslíte "dátovo objemné 3d modely"...vlastné 3d modely? , možno keby existovalo nejaké inštruktážne video na tuto tému... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |