Právě je čtv lis 21, 2024 10:51 pm




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Jak na sklo? 
Autor Zpráva

Registrován: pon čer 19, 2006 9:56 am
Příspěvky: 24
Příspěvek Jak na sklo?
Začínám s Artlanrtisem R 1.1.0.12 a chtěl bych se zeptat někoho zkušeného, jak řeší skleněné plochy. Jde mi hlavně o vnější pohled na okna v domech. dik


stř čer 28, 2006 10:58 am
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 3:01 pm
Příspěvky: 12
Příspěvek 
Tušám, že artlantis má dvě sady oken v základních materiálech. Na exterier se používá ten tmavší shader. Ať jsem zkoušel cokoliv jiného, vždy jsem se vrátil zpět k těmto shaderům a maximálně upravoval odlesky.


pon pro 17, 2007 10:51 pm
Profil
Moderátor
Moderátor

Registrován: čtv črc 12, 2007 10:41 am
Příspěvky: 39
Bydliště: Humpolec
Příspěvek re
Zdravím nejlepší je použití freshnel glasing shaderu dosáhnete jím nejrealističtějšího pojetí skla. Je v základních knihovnách. Nashledanou.

_________________
Hodně štěstí přeje Vaše technická podpora.


pát led 04, 2008 10:41 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz