Právě je sob lis 23, 2024 6:50 am




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Třetí úběžník 
Autor Zpráva

Registrován: stř zář 28, 2011 2:14 pm
Příspěvky: 2
Příspěvek Třetí úběžník
Dobrý den všem, mám problém s nastavením kamery v Artlantis Studiu 3, jde o to, že dům je vždy deformován do třetího úběžníku, takže jeho bok vypadá jakoby padal. Jde nějak tenhle úběžník vypnout? Nebo jak nastavit kameru tak aby tenhle jev byl co nejvíc minimalizován?

Děkuji mockrát za odpovědi!


stř zář 28, 2011 2:20 pm
Profil

Registrován: sob úno 02, 2008 1:18 am
Příspěvky: 429
Příspěvek Re: Třetí úběžník
Dobrý den, zkuste nepoužívat přílišné oddálení kamery pomocí změny ohniskové vzdálenosti. Pak dochází k podobné deformaci kterou popisujete.


úte lis 01, 2011 6:36 pm
Profil

Registrován: čtv čer 21, 2007 8:48 pm
Příspěvky: 258
Příspěvek Re: Třetí úběžník
rovnaky pohlad len s roznymi ohniskovymi vzdialenostami


Přílohy:
1.jpg
1.jpg [ 157.44 KiB | Zobrazeno 7490 krát ]

_________________
lo
stř lis 02, 2011 11:17 am
Profil

Registrován: sob úno 02, 2008 1:18 am
Příspěvky: 429
Příspěvek Re: Třetí úběžník
Dejte si ohniskovou vzdálenost 10 a pohněte si s kamerou pak uvidíte co jsem měl na mysli. Tento jev je častý hlavně při vizualizací objektů například v prolukách.


stř lis 02, 2011 11:38 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz