ArchiFORUM http://archiforum.cz/ |
|
material http://archiforum.cz/viewtopic.php?f=5&t=3087 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | roman brzon [ ned bře 27, 2011 8:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: material |
Zkoušel jsi si pohrát s fresnel glasing shaderem? Jak se tam nastavuje ten fresnelův přechod a lomy ve skle občas to pak vypadá jako by pozadí bylo trochu rozmázlé. Jinak nevím, naštěstí toto je v PS docela jednoduchá úprava:) |
Autor: | maugggly [ pát dub 01, 2011 11:38 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: material |
uprava je to lahka pokial mas malo plochy a ta plocha je velka..skusal som vsetky shadery a aj vlastne ale efekt bol viacmenej nulovy...skoda |
Autor: | roman brzon [ pát dub 01, 2011 6:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: material |
Co zkusit dát dva materiály kousek za sebe (dve skleněné tabule, klasické dvousklo:) možná by lom přes každý materiál mohl vyvolat rozostření. Pak mě ještě napadlo, použít rozostření pomocí nástroje v menu kamera, a pak tyto části skla kde bude rozostření patrné přenést ve photoshopu do původního obrázku. Případně doporučuji mrknout na shadery co jsou na archiradaru, mají tam nějaké nové a také ještě mrknout na fórum na www.artlantis.com. |
Autor: | maugggly [ ned dub 03, 2011 3:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: material |
vytvorit nieco taketo pre mna nie je problem, len hladam co najednoduchsiu cestu, co je podla mna proste vlozenie daneho materialu z takymi vlastnostami. moznosti je milion, ale v inych softoch prosto zadam material a je nemusim to riesit postprocesom...ani na artlantis fore sa to nevie vyriesit ako navolitr matelial..proste to nejde co je dalsie minus pre artlantis.. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |