|
|
|
|
Právě je pát lis 01, 2024 4:38 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 3 ] |
|
realistická tráva a chlupatý koberec
Autor |
Zpráva |
Boky
Registrován: úte zář 16, 2008 5:05 pm Příspěvky: 9 Bydliště: Karlovy Vary
|
realistická tráva a chlupatý koberec
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jestli mi můžete poradit jak v interiérů dělat realistický model koberce s vysokým chlupem aby byla vidět hmota koberce a chlupů(např.:při pohledu kamerou směrem od zdola nahoru). Ten samý problém i u exteriéru s trávou děkuji. Na archiradaru jsem si stáhl nějakou trávu,ale je to vždy jen malý trs trávy v objektech..
děkuji
|
pát úno 18, 2011 3:57 pm |
|
|
Pavel Švanda
Moderátor
Registrován: pon črc 02, 2007 2:34 pm Příspěvky: 452
|
Re: realistická tráva a chlupatý koberec
Jinak než objektem to nejde. Na Archiradaru jsou ke stažení vždy jednotlivá pole trávy cca 1m x 1m, která se musí vedle sebe poskládat. Dle mého by tímto objektem šel udělat i koberec, stačilo by to zmenšit a dát tomu jiný shader.
_________________ Intel Core i7 2630 2.0GHz, GeForce GT 540M, 8GB DDR3, W7 64
|
ned úno 20, 2011 8:38 pm |
|
|
roman brzon
Registrován: sob úno 02, 2008 1:18 am Příspěvky: 429
|
Re: realistická tráva a chlupatý koberec
Zdravím, jasně že to jde mám to tak i vyzkoušené. Ideální je pole změnši třeba na 20% tím se zahustí a pak jich dát více vedle sebe jemňoučký hustý koberec je zajištěn. Co se týče exteriérové trávy to se zde již několikráte probíralo, zkuste mrknout po fóru.
|
pon úno 21, 2011 7:56 am |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 3 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|
|