ArchiFORUM http://archiforum.cz/ |
|
realistická tráva a chlupatý koberec http://archiforum.cz/viewtopic.php?f=5&t=3051 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Boky [ pát úno 18, 2011 3:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | realistická tráva a chlupatý koberec |
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jestli mi můžete poradit jak v interiérů dělat realistický model koberce s vysokým chlupem aby byla vidět hmota koberce a chlupů(např.:při pohledu kamerou směrem od zdola nahoru). Ten samý problém i u exteriéru s trávou děkuji. Na archiradaru jsem si stáhl nějakou trávu,ale je to vždy jen malý trs trávy v objektech.. děkuji |
Autor: | Pavel Švanda [ ned úno 20, 2011 8:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: realistická tráva a chlupatý koberec |
Jinak než objektem to nejde. Na Archiradaru jsou ke stažení vždy jednotlivá pole trávy cca 1m x 1m, která se musí vedle sebe poskládat. Dle mého by tímto objektem šel udělat i koberec, stačilo by to zmenšit a dát tomu jiný shader. |
Autor: | roman brzon [ pon úno 21, 2011 7:56 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: realistická tráva a chlupatý koberec |
Zdravím, jasně že to jde mám to tak i vyzkoušené. Ideální je pole změnši třeba na 20% tím se zahustí a pak jich dát více vedle sebe jemňoučký hustý koberec je zajištěn. Co se týče exteriérové trávy to se zde již několikráte probíralo, zkuste mrknout po fóru. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |