ArchiFORUM
http://archiforum.cz/

realistická tráva a chlupatý koberec
http://archiforum.cz/viewtopic.php?f=5&t=3051
Stránka 1 z 1

Autor:  Boky [ pát úno 18, 2011 3:57 pm ]
Předmět příspěvku:  realistická tráva a chlupatý koberec

Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat jestli mi můžete poradit jak v interiérů dělat realistický model koberce s vysokým chlupem aby byla vidět hmota koberce a chlupů(např.:při pohledu kamerou směrem od zdola nahoru). Ten samý problém i u exteriéru s trávou děkuji.
Na archiradaru jsem si stáhl nějakou trávu,ale je to vždy jen malý trs trávy v objektech..

děkuji

Autor:  Pavel Švanda [ ned úno 20, 2011 8:38 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: realistická tráva a chlupatý koberec

Jinak než objektem to nejde. Na Archiradaru jsou ke stažení vždy jednotlivá pole trávy cca 1m x 1m, která se musí vedle sebe poskládat. Dle mého by tímto objektem šel udělat i koberec, stačilo by to zmenšit a dát tomu jiný shader.

Autor:  roman brzon [ pon úno 21, 2011 7:56 am ]
Předmět příspěvku:  Re: realistická tráva a chlupatý koberec

Zdravím, jasně že to jde :) mám to tak i vyzkoušené. Ideální je pole změnši třeba na 20% tím se zahustí a pak jich dát více vedle sebe jemňoučký hustý koberec je zajištěn. Co se týče exteriérové trávy to se zde již několikráte probíralo, zkuste mrknout po fóru.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/