ArchiFORUM http://archiforum.cz/ |
|
Rendrování - rychlost http://archiforum.cz/viewtopic.php?f=5&t=303 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | luk [ stř kvě 03, 2006 5:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | Rendrování - rychlost |
délka rendrování v arltantisu R 1.1. Jak dlouho rendrujete ? Kamarád říkal , že aj hodku a půl, já když všechno nastavím na max tak maximalně několik minut a to má on athlona 3200 + a já athlona 3000+... |
Autor: | LubosC [ čtv kvě 04, 2006 9:04 am ] |
Předmět příspěvku: | |
kamarad asi nema opravenou verzi 1.1 a mozna pouziva vyzarujici material. Rychlost je zavisla : pocet procesoru pocet jader pocet polygonů pocet světel počet vyzařujicich objektu (3x pomalejsi zdroj svetla) samozdrejme je dulezite rozliseni a vyhlazeni |
Autor: | luk [ čtv kvě 04, 2006 7:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jak to mám víc prosvětlit, slunko mám na max a pořád je to strašně tmavé.... |
Autor: | LubosC [ pát kvě 05, 2006 8:33 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Pisete slunce na max ?? tady je dulezite svetlo oblohy aspon na 250% dale muzete pouzit trochu zesvetlit obecnym (ambient svetlem) v nejhorsim pridat doprostred zarovku a udelat netlumeny svit o male intenzite. Jinak vase osvetleni je jiz blizko realite tech oken na hloubku mistnosti je docela malo Jinak nad schodistem je videt ze mate malo svetla od oblohy zkuste obloha bila az slabe modra 250%, slunce 40%,radiosita 120% |
Autor: | luk [ stř kvě 10, 2006 4:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak to udělat aby ta stěna v pravo nebyla tak tmavá, zkoušel všechno možné a nic , chci prostě aby to bylo zhruba všechno stěšjně tmavé. díky |
Autor: | LubosC [ čtv kvě 11, 2006 8:46 am ] |
Předmět příspěvku: | |
koukam ze jste se stim popasoval po svem - nechal to v archicadu a ted resite tmavost steny ktera je ve stinu. Tento posledni obrazek je o 500% horsi nez ten prvni i kdyby byla ta stena svetla je to jak z umele hmoty takhle se rendrovalo pred 3 lety pokud je to archicad proc nepouzivate lightworks ma lepsi vysledky a pokud si stim date praci tak to bude vypadat podobne jako v artlantisu (je to 2-3x vic prace ale muze to vypadat stejne dobre) v lightworksu je slunce , obloha i svetlo do okna a davaji dobre vysledky kdyz mi posles scenu pro artlantis tak t to muzu skusit nastavit jestli to pujde . Mozna je ale problem v mem vnimani světla a stínu , mě se líbí když vse není jasně bílé a světlé . |
Autor: | ondrej novacek [ čtv kvě 11, 2006 9:51 am ] |
Předmět příspěvku: | |
naprostej souhlas, tmavsi stena mne vadi nejmene, ikdyz jsou na 1 obr videt snad jen ty okna, atmosferu to ma. druhej rendr ne. |
Autor: | luk [ čtv kvě 11, 2006 4:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jenomže lidi jedou na efekt, co říkate třeba na tyto rendry? http://www.chvilicek.wz.cz/g103.jpg http://www.chvilicek.wz.cz/g1207.jpg |
Autor: | luk [ čtv kvě 11, 2006 4:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pokod ukážete zákazníkovy ten první a druhý rendr, tak je jásné který se mu bude líbit víc, ten druhý! Zakazník je většinou člověk jednoduchý. |
Autor: | ondrej novacek [ pát kvě 12, 2006 8:53 am ] |
Předmět příspěvku: | |
sparvne rikas, lidi jedou jenom na efekt. jenze u tech tvych rendru mimo toho tmavyho prvniho nevidim efekt ani jeden. je to ploche, zadny stiny, tma, svatlo, proste tam neni nic. nema to prdy. vizualizace musi mit vzdy nejakou atmosferu, kterou docilis jen soustavnym svicenim sceny.materialy samo k tomu.jen kritika.... |
Autor: | LubosC [ pát kvě 12, 2006 9:20 am ] |
Předmět příspěvku: | |
souhlasim ze zakaznik nekdy nerozlisuje co je kvalitni zvlaste kdyz vidi takovou vizualizaci poprve. Ale muj nazor je ze jde udělat světlá vizualizace kde jsou porád stínové přechody a ma atmosferu. Ty postnute obrazky jsou presvetlene ale naznak atmosfery tam je . Z podobnych duvodu jsem nekdy radsi daval zakaznikovi ruční kresbu kohinor - pak nediskutoval o barvach a presto dokazal posoudit prostor ktery jsem mu navrhl. Jako posledni si myslim ze je dulezite si urcit pod jakou uroven nepujdu ikdyz to zakaznik nedokaze rozlisit. jinak poslete ten soubor rad vam zkusim nastavit svetla. |
Autor: | Michal Forejt [ pát kvě 12, 2006 11:46 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Nesmite zapomenout, ze neexistuje bila barva...alespon ne ve vizualizacich. Vzdycky je potreba tomu dt nejaky odstin. Hodit tam nejakou hrubost omitky aby to nevypadalo jako z umele hmoty. Setril bych taky svetlem. IMHO je jednodussi dat trochu mene svetla a pak to prohnat Photoshopem a upravit kontrast a jas... Strasne mi chybi informace v cem to tedy delate...kdyz nam to prozradite, poradime o 100% lepe |
Autor: | Pan Meloun [ pát kvě 12, 2006 5:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Autor: | luk [ pát kvě 12, 2006 7:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
já mám pravě strach kdybych udělal něco podobného jak na té první fotce, tak jak to bude vypadat vytisklé? |
Autor: | LubosC [ pon kvě 15, 2006 11:17 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Diky dostal jsem vas soubor v souboru je nekoli divnosti ohledne textur (vycistil jsem a smazal) jsou tam spatne rozdelene materialy u stresnich oken je nejake dovne dvojate sklo ze dvou materialu to jedno jsem odstaranil solitery jsem odstranil (kulecnik) je lepsi pro manipulaci pouzivat az na urovni Artlantisu jako objekt. Render jsem prenastavil (mel jste tam nastaveni ktere by trvalo 3x tak dlouho a nikde by nebylo videt) pro tuto scenu staci pruhlednost 6 a zrcadleni 2 vyhlazeni stred nebo nizke radiosita na max tam se nevyplati setrit svetla slunce na 25% obloha 250% radiosita kolem 100% spravne natocit slunce radiozita to tonuje podle dreva do cervena tam byb bylao potreba si pohrat s barvama (mozna lepsi kombinace barev ) a vyvazit to me slo o svetelnost vypnul jsem ambient (neni zadne obecne prisviceni) Jinak scena se da docela dobre osvetlovat ale bacha na okna ktere zaclonite zaluziema ?? |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |