ArchiFORUM http://archiforum.cz/ |
|
Zasazení domu do fotky http://archiforum.cz/viewtopic.php?f=5&t=285 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Pan Meloun [ pon dub 17, 2006 1:17 am ] |
Předmět příspěvku: | Zasazení domu do fotky |
Opět zdravim! Dostávám se do fáze, kdy potřebuju domek zasadit do fotky. Nejdříve jsem to zkusil takhle (deska s texturou trávy): Je to docela dobrý, ale nemoh sem sehnat lepší texturu trávníků, která by vypadala reálně a nevytvářela pruhy při navazování. A taky ten přechod z textury na fotku není nic moc Tak sem si řek, že do práce zapojim ještě Photoshop. Vyrenderoval sem si nejdriv obrazek s deskou, abych ziskal stiny od stromu a pak obrazek bez terenu. Hodil sem si je ve Photoshopu do vrstev společně s další vrstvou (holá fotka) a dal to dohromady (tohle je jiný pohled, ale princip zůstává stejný): Výsledek je docela uspokojivý, ale nebyla by špatná ani první varianta s texturou trávníku, kdybych měl pořádnou texturu, jakou použil třeba pan Cipra tady: Nemohl byste mi ji poslat na email? pan.meloun@seznam.cz ? Díky Jak řešíte vsazování do fotky vy? Zejména to házení stínů na fotku. Díky Zdarec |
Autor: | LubosC [ úte dub 18, 2006 8:31 am ] |
Předmět příspěvku: | |
LOL renderujete s Artlantisem R a ta trava je soucasti hole verze artlantisu R takze ji mate ostatne vase trava se mi libi vice osazeni do fotografië je prim v artlantisu R ale na holé pláně je to asi jedno |
Autor: | Lukas.ltm [ stř kvě 17, 2006 7:39 am ] |
Předmět příspěvku: | Uprava fotky |
Nebylo by mozne nekde v bodech popsat jakym zpusobem treba ve Photoshopu upravim fotku tak abych do ni mohl potom v Artlantisu vlozit model...myslim tim jak jste na setkani ukazoval zapasovani modelu mezi dalsi budovy s tim ze jste si v jedne fotce tu původní budovu nejak odmazal...dekuji |
Autor: | LubosC [ stř kvě 17, 2006 9:27 am ] |
Předmět příspěvku: | |
zapasovani do fotky se dela v archicadu nebo v artlantisu od verze 4.5 a to i v verzi artlantis R. Je holy nesmysl pasovat model do perspektivy v photoshopu. osazeni do fotky je v artlantisu 4.5 tutorial 7 a ktomu to same pdf. Ja se to take naucil odtud. V R je to jednodussi . |
Autor: | Lukas.ltm [ stř kvě 17, 2006 9:33 am ] |
Předmět příspěvku: | |
To jsem nemyslel...myslim upravu pozadi do ktereho model pasuju...pokud se jedna treba o radovku, model mi v Artlantisu prekryje i dum ktery je defacto pred nim... |
Autor: | LubosC [ stř kvě 17, 2006 11:58 am ] |
Předmět příspěvku: | |
V artlantisu R je moznost dat i bitmapu popredi Tento obrazek by mel obsahovat kanal pruhlednosti skrz ktery bude videt na model a pozadi a tim se vyresi vas problem |
Autor: | Lukas.ltm [ stř kvě 17, 2006 12:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Bezva, dostavame se k jadru veci .... a jak vyrobim kanal pruhlednosti?...nejsem grafik, jsem stavar... |
Autor: | CADmaster [ stř kvě 17, 2006 12:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tohle bylo předváděno na jednom z posledních setkání uživatelů, ten kanál mám dojem se nastavuje ve photoshopu. |
Autor: | Lukas.ltm [ stř kvě 17, 2006 12:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No a jsme tam kde jsem byl na zacatku...otazka znela jak to v tom photoshopu udelam... |
Autor: | ondrej novacek [ stř kvě 17, 2006 1:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
kdyz das na vrsvtu masku, to co je cerne je pruhledne.. |
Autor: | Lukas.ltm [ stř kvě 17, 2006 2:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
...chlapi, absolutne nevim co je maska a pres co si ji mam dat...chci se to ale naucit, proto se ptam....nemate to nekdo v deseti krocich pro Hotentoty?... |
Autor: | ondrej novacek [ stř kvě 17, 2006 4:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pokud jedes na icq, tak napis, moje 136242202, zkusim pomoct... |
Autor: | Pan Meloun [ pát kvě 19, 2006 12:57 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslim že vim co myslíš. Zkus tohle: 1) otevřete si obrázek ve photoshopu 2) duplikujte pozadí 3) můžeme odstranit pozadí 4) zapneme masku 5) zkontrolujeme zda pracujeme s maskou a ne s obrázkem 6) asi nejjednodušší způsob označení části obrázku, která bude ve finále v popředí, je pomocí mnohoúhelníkového lasa 7) objedem lasem část obrázku, která má být ve finále v popředí (čím přesnější, tím lepší - můžete si pomoci přibližováním "Ctrl + Mezerník + kliknutí" a oddalováním "Alt + Mezerník + kliknutí") Pokud chcete, aby označený objekt ve finále jakoby přecházel doztracena (viz poslední obrázek), zvolte prolnutí okraje, jestli nechcete, tento krok vynechejte 9) Nyní označíme doplněk, protože ten potřebujeme vymazat 10) Použijeme nástroj plechovka s nastavenou černou barvou popředí a klikneme do obrázku 11) Uložíme 12) V artlantisu najprve nastavíme pozadi (puvodni obrazek) a potom nově vytvořené popředí Výsledek Neni to asi nejlepší příklad, ale zhruba takhle to funguje. Místo kytky bys označil řadovku, kterou nemá model překrýt. Hodně štěstí |
Autor: | LubosC [ pát kvě 19, 2006 8:59 am ] |
Předmět příspěvku: | |
sice to neni typicky postup pro použití kanálu ale jinak pekny navod a dulezite je ze pokud to v artlantisu funguje pak je to jednodussi nez tvorit kanál. Pozor ale pruhlednost je zavisla na vlastnosti ulozeni jak je na obrazku jinak to nepojede. dobrá práce kanál průhlednosti má výhodu ze neničíte původní obrázek postup je ze výběr uložíte jako nový kanál a je to. |
Autor: | Lukas.ltm [ pát kvě 19, 2006 10:28 am ] |
Předmět příspěvku: | |
..diky moc...jdu to zkusit... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |