ArchiFORUM http://archiforum.cz/ |
|
Billboard - průhlednost http://archiforum.cz/viewtopic.php?f=5&t=2729 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | m.hamrova [ úte bře 09, 2010 12:12 am ] |
Předmět příspěvku: | Billboard - průhlednost |
Dobrý den, chtěla jsme se zeptat, kdyz jsem si stáhla na ArchiRadar billboard lidi a vložila do artlantisu, je možne měnit průhlednost těchto lidi (billboardů) ? jde mi měnit pouze jas a kontrast, jak na průhlednost nevím. Děkuji Martina |
Autor: | maugggly [ úte bře 09, 2010 12:19 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Billboard - průhlednost |
je to TRANSPARENCY..nachdza sa to v kolonke shader |
Autor: | m.hamrova [ úte bře 09, 2010 12:25 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Billboard - průhlednost |
Děkuji za odpověď, ale mně se ty billboardy v shader prave vubec nezobrazuji. Vlozim je do modelu, nactou se do seznamu objektů, ale kdyz dam shader, tak tam jsou materialy, 3D zelen ale billboardy lidi ne. |
Autor: | roman brzon [ úte bře 09, 2010 8:28 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Billboard - průhlednost |
Dobrý den, nevím jak to myslel kolega ale u klasických bilboardů toto dle mého není možné. Tato funkce je přístupná v programu Artlantis 3 a to také myslím jen u některých. Nicméně je možné vytvořit si vlastní postavičky a tam klasicky ve vlastnostech textury lze viditelnost nastavit. Lze tohoto také dosáhnout u 3D lidiček jelikož na nich je textura také natažena a ve výsledku budou vypadat jako průhledné siluety. Přeji hodně štěstí. |
Autor: | Pavel Švanda [ úte bře 09, 2010 9:55 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Billboard - průhlednost |
Dobrý den Tato funkce je dostupná jak říkal pan Brzoň od verze Artlatnis R/S 3. Osobně to mám vyzkoušené s billboardy z Artlantisu R/S 1. Nastavení průhlednosti billboardu musí umožňovat přímo billboard ve svých vlastnostech. Viz. video: http://artlantis.com/products/player_video.php?id=1 Kromě billboardů z ATL 1 takto fungují ještě billboardy siluet, které považuji za velmi vydařené a jsou ke stažení na stránkách artlantis.com po registraci vašeho produktu. Žádné jiné billboardy jsem zatím nezkoušel... |
Autor: | roman brzon [ úte bře 09, 2010 10:21 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Billboard - průhlednost |
Přesně tak tyto siluety velmi doporučuji jsou opravdu vydařené, dostanete je jako dárek pokud zaregistrujete sebe a svůj Artlantis, není jich mnoho ale koho by něco zadarmo nepotěšilo |
Autor: | maugggly [ čtv bře 11, 2010 11:40 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Billboard - průhlednost |
chyba je na mojej strane..mam bilboardy stiahnute z Kód: http://www.archiradar.it/index.php?option=com_docman&task=cat_view&Itemid=&gid=50&orderby=dmdate_published&ascdesc=DESC |
Autor: | Pavel Švanda [ čtv bře 11, 2010 2:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Billboard - průhlednost |
Pokud byste si i tak chtěli raději vytvořit vlastní bilboard jako v případě přiloženého obrázku je to jednoduché. Především potřebujete obrázek, který musí mít buď transparentní pozadí, nebo pozadí vytvořené nějakou přesně definovanou barvou např. bílou. V artlantisu použijete pro billboard objekt roviny, kterou najdete v katalogu objektů pod základními tělesy. Na tuto rovinu aplikujete obrázek, upravíte velikost a ve vlastnostech textury zaškrtnete buď použít alfu v případě, že máte obrázek s alfakanálem nebo zaškrtnete volbu zprůhlednit pozadí a tam zvolíte barvu pozadí (ideálně kliknutím pravého tlačítka na rámeček s barvou, zvolená barva musí přesně odpovídat barvě pozadí). Pak už stačí pouze aplikovat neviditelný materiál ze standardních shaderů na plochu podkladní rovinu. A je to... Na obrázku vidíte vlastní bilboardy v podobě soch. Lidské postavy jsou vytvořeny právě dárkovým billboardy od Abventu... |
Autor: | roman brzon [ pát bře 12, 2010 9:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Billboard - průhlednost |
Máš jedničku s hvězdičkou |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |