ArchiFORUM http://archiforum.cz/ |
|
Světlo http://archiforum.cz/viewtopic.php?f=5&t=2720 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Jakub Rejny [ sob úno 27, 2010 12:06 am ] |
Předmět příspěvku: | Světlo |
Dobrý den, měl bych takový dotaz ... mam studentskou verzi artlantisu, dělám interiér. Když vložim lustr na strop tak tam musim přidat ještě nějaký objekt já tam vkládám kouli a přiřazuji ji shader neon light. Proč se mi neobjeví v záložce LIGHT. Nebo co dělám špatně a jak to udělat dobře? Předem moc děkuji za odpovědi . |
Autor: | maugggly [ sob úno 27, 2010 12:32 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Světlo |
pri pouziti neon lightu sa ti ziadne svetlo nezobrazi..nastavenie svetal sa robi v kolonke materialu..a viditelnost budes vidiet viacmenej az v rendri |
Autor: | Jakub Rejny [ sob úno 27, 2010 9:26 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Světlo |
oki diky moc. Mam před sebou totiž video tutorial Adding Lights in Artlantis a tam uz světla má v založce LIGHT mužes mi poradit jak docílit toho abych je tam měl? musim mít ten 3d objekt nějak předem nadefinovaný. a jestě jednou díky za předchozí odpověd jsem začátečník ... |
Autor: | Pavel Švanda [ sob úno 27, 2010 5:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Světlo |
Abyste mohl pracovat se světly, musíte mít v první řadě aktivní paletku seznamu (Mezi paletkou vlastností a 3D oknem). Pokud jí tam nemáte, aktivujete jí ikonou hned napravo od ikony kamery. V seznamu pak musíte stisknout tlačítko +. Tím přidáte světlo, pak už můžete ve vlastnostech nastavit jeho typ atd. Jeho polohu pak definujete ve 2d okně. Pozor: Aby se vám světlo ve 2d okně objevilo, musíte ho mít aktivní pro aktuální kameru. Pro každou kameru můžete definovat různé skupiny světel, tak jen abyste ji měl v kameře aktivní... |
Autor: | Jakub Rejny [ ned úno 28, 2010 5:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Světlo |
Ok vše sem udělal, ted ale jak to světlo přiřadim k tomu objektu páč ten efekt jde jakoby odnikud ze stropu mistnosti |
Autor: | Pavel Švanda [ ned úno 28, 2010 10:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Světlo |
Objekt je ve vašem případě objekt a světlo je světlo, žádné přiřazování. Jednoduše umístěte zdroj světla k lustru, nastavte orientaci, úhel paprsků, dosah a je to... |
Autor: | roman brzon [ pon bře 01, 2010 6:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Světlo |
A ještě je potřeba neopomenout to, že pokud máte zaškrtlou možnost regulace svělta dle heliodonu nstavit noc jinak nic neuvidíte |
Autor: | Jakub Rejny [ pon bře 01, 2010 7:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Světlo |
oki, děkuju moc |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |