Právě je ned lis 24, 2024 5:21 am




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
stromy 
Autor Zpráva

Registrován: čtv čer 21, 2007 8:48 pm
Příspěvky: 258
Příspěvek stromy
otazocka....potreboval by som spravit z obycajnych PNG suborov dajme tomu stromov take subory, ktore po vlozeni sa spravaju ako PLAIN..dufam ze som to vysvetlil dobre...potrebujem to preto aby som nemusel v kladat PLAINy a nasledne ich otexturovat....dakujem

_________________
lo


stř dub 22, 2009 3:56 pm
Profil

Registrován: sob úno 02, 2008 1:18 am
Příspěvky: 429
Příspěvek Re: stromy
Dobrý den, použijte třeba objekt kvádr udělejte z něj plochu na ní naneste obrázky stromů a pozadí a vytvořte si takto objekt který může sloužit jako pozadí jestli Vám jde o toto.


stř dub 22, 2009 5:23 pm
Profil

Registrován: čtv čer 21, 2007 8:48 pm
Příspěvky: 258
Příspěvek Re: stromy
prave tomuto sa chcem vyhnut...mam stiahnute nejake stromy a tie funguju tak ze hned po vlozeni do modelu sa spravaju akoby boli uz spravene tak ze je tam dana textura na plain...
edit: tu som dal ukazku ze ako som to myslel
http://uloz.to/1664518/strommm.wmv

_________________
lo


stř dub 22, 2009 6:24 pm
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 15, 2005 4:32 pm
Příspěvky: 1393
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: stromy
jde to ale musi se to udelat ručně postaru nevim jak nove bilbordy pro 2.0 ty se mi nedostaly do ruky

bilbord se sklada ze tri souboru bitmapy .TGA

scriptu .BB ten si musis vytvoriut a prepsat

<Abvent.Billboard>
<Names>
<fr Name="Ganiyou_011"/>
<en Name="Ganiyou_011"/> nazev
</Names>
<Preview Name="Peo_011.prw"/> bitmapa nahledu
<Textures>
<Texture>
<Image Name="Peo_011.tga"/> bitmapa textury
</Texture>
</Textures>
<Metric_size value="190"/> základní výska
<Type Name="unitexture"/>
<Behavior Name="uniface"/> typ plochy chování nebo "flat" = vodorovna plocha (takhle sem delal koberce) "multiface" stejne u R2 nepodporuje vice ploch definuje se v novem radku <Number_of_faces value = "4"/>
<Cutout_colors color1="255:255:255" /> pruhledná barva
</Abvent.Billboard>

a nahledu .prw ale da se použít i .jpg o velikosti 100x100 bodu (aspon drive to slo)

vsechny tri soubory musi mit stejne jmeno


italský návod http://www.archiradar.it/index.php?option=com_content&task=view&id=30&Itemid=32

typ chování http://archicad-talk.graphisoft.com//files/graphic1.pdf

_________________
LubosC
API pro Archicad ; GDL všechny urovně ; Rozpočty ; Napojení a databáze ;
nový email : cipra (zavináč) cline (tečka) cz


čtv dub 23, 2009 12:46 pm
Profil

Registrován: čtv čer 21, 2007 8:48 pm
Příspěvky: 258
Příspěvek Re: stromy
no ty kokso...dnedalo by sa to spravit nejake video....podla toho taliaskeho navodu mi to nejako nejde..

_________________
lo


čtv dub 23, 2009 5:08 pm
Profil

Registrován: sob úno 02, 2008 1:18 am
Příspěvky: 429
Příspěvek Re: stromy
co říct Luboš je pořád ve formě:)


sob dub 25, 2009 7:22 pm
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 15, 2005 4:32 pm
Příspěvky: 1393
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: stromy
roman brzon píše:
co říct Luboš je pořád ve formě:)


diky :oops:

_________________
LubosC
API pro Archicad ; GDL všechny urovně ; Rozpočty ; Napojení a databáze ;
nový email : cipra (zavináč) cline (tečka) cz


pon dub 27, 2009 8:46 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz