ArchiFORUM http://archiforum.cz/ |
|
Úpravy projektu před prací v ARTLANTISU http://archiforum.cz/viewtopic.php?f=5&t=2451 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | BUKVA [ úte dub 07, 2009 3:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | Úpravy projektu před prací v ARTLANTISU |
Dobrý den, pokouším se o vytvoření animace pro obhajobu maturitní práce. Základ mám nakreslený v ARCHICADU a při čtení skript jsem nepochopil tyto body:5)Snadnější práce je s povrchy bílé barvy, ale Artlantisu umí změny barvy dobře. 6)Oddělit různé povrchy odstínem barvy, pokud jsou problémy. Znamená to, že musím změnit barvu všech prvků (podlahy, stěny, schody)? Dále nevím, jak v ARTLANTISU nastavit u obvodové stěny jiný povrch exterieru a interieru? |
Autor: | Karmali [ úte dub 07, 2009 7:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Úpravy projektu před prací v ARTLANTISU |
To je velice jednoduche. Kadý použitý materiál v archicadu můžeš definovat a upravovat poté i v artlantisu. (neznamé to ale že si v art. nemůžeš definovat materiály další). Jednoduše řečeno pokud máš na všechny prvky z archicadu aplikovaný materiál bílý nátěr převede se ti toto nastavení i do art.a v případě jeho editace budeš upravovat veškeré prvky s tímto materiálem najednou! tzn. ideální je portovat do artl. opravdu hotový model včetně definice materiálů. Ideální je stav, kdy se vytvoří všechny předpokládané rendery třeba v lightworks (stačí pracovní) a pak portuješ model a dolaďuješ v artlantisu. |
Autor: | roman brzon [ stř dub 08, 2009 6:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Úpravy projektu před prací v ARTLANTISU |
Přesně tak co dodat, jen ještě toto. Myšleno je to tak že není potřeba v archicadu mapovat nějaké textury, prostě namapovat pouze barvy, které archicad má a pak podle nich jednoduše a rychle v artlantisu namapujete shadery. Je to nejrychlejší a nejlepší cesta. Přeji hodně zdaru a s dalším problémem se klidně obraťte přímo na mě roman.brzon@seznam.cz. Děkuji s pozdravem Roman Brzoň |
Autor: | LubosC [ čtv dub 09, 2009 8:05 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Úpravy projektu před prací v ARTLANTISU |
a co střecha a textura to je lepsi namapovane z archicadu. Artlantis umi uv mapink takze stim pak nejsou zadne potize. Pripadne namapované GDL prvky je take zbytečné přemapovávat . Ale jinak plati to co uz bylo řečeno |
Autor: | maugggly [ ned dub 19, 2009 11:44 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Úpravy projektu před prací v ARTLANTISU |
ja by som este dodal nieco k tej streche..pokial mas valbovu alebo strechu s viacerymi orientaciami na svetove strany aj tu by som radil dat na kazdu inak orientovanu strechu dat iny material.... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |