ArchiFORUM http://archiforum.cz/ |
|
řez artlantis http://archiforum.cz/viewtopic.php?f=5&t=2368 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | macabe [ pát led 02, 2009 11:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | řez artlantis |
jde nějak v artlantisu udělat řez jinak než řez kamerou ? protože když řežu kamerou tak mam vždy stěny dute ? nebo nejde to nejak nastavit aby nebyly prazdne ? |
Autor: | roman brzon [ sob led 03, 2009 6:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: řez artlantis |
Dobrý den, tuším že máte na mysli řezový hranol. To že stěny vidíte "duté" není chyba artlantisu ale archicadu. Ten totiž neumí udělat prvek jako hmotu ikdyž se tak tváří ale pouze jako seskupení ploch, které je po převedení do artlantisu a použití řezového hranolu vidět. Napadají mě tři možnosti jak problém vyřešit, pokud nejde o složitý řez tak si jej jakoby v archiadu předpřipravte tím že sám stěnu rozdělíte na dvě části a pak nejdojde k vašemu problému. Nebo do tohoto místa vložte 3D knihovní prvky, které poskytuje artlantis tím problém také obejdete. Poslední možností je použí jiné modelovací programy, které pracují s tělěsem jako hmotou např. Rhino. Hodně zdaru přeji. S pozdravem Roman Brzoň. |
Autor: | macabe [ sob led 03, 2009 10:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: řez artlantis |
a existuji nejak stavarske programy neo nazpusob archicadu co se tak chova ? |
Autor: | roman brzon [ ned led 04, 2009 12:47 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: řez artlantis |
archicad ani sketch up to neumí, autocad tuším má nástroj na vytváření prostorových těles, která tuto hmotu mají ale vytvářet něco v tomto programu je oproti archicadu strašné. Rhino je opravdu jednoduché jak na ovládání tak na export do artlantisu dokonce i do archicadu. Pokud můžete pošlete mi obrázek situace kterou řešíme na mail roman.brzon@seznam.cz a možná mě napadne jiná možnost jak tento problém obejít a nemuset přitom přecházet na jiný software. Nashledanou |
Autor: | roman brzon [ ned led 04, 2009 12:57 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: řez artlantis |
tak jsem si ještě pro jistotu zkusil export z rhina a pokud se použije obyčejné 3ds tak se objekty také rozbijí zde je to tedy vina exportu nikoli rhina, naštěstí ten má svoji renderovací nástavbu o podbné kvalitě jako artlantis. Nejlepší bude když mi opravdu pošlete obrázek vašeho problému a společně na něco příjdeme. Přeji hodně zdaru s pozdravem R.B |
Autor: | macabe [ ned led 04, 2009 8:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: řez artlantis |
mozna bude lepsi kdyz to budem resit tady kdyz bude mit nekdo stejny problem at to tu muze najit jen mi porad vrta hlavou jak jste rikal ze si artlantis umi nejak vytvorit referencni soubor a pak ze by se mi nejak objekt sam otexturoval napisu priklad: mam uz nejaky model ulozeny v artlantisu a mam ho texturovany ale vsiml jsem si ze mam neco v nem spatne( nejakou drobnost) tak to musim si pustit arch v 3d to tam zmenit a znovu ulozit do art. a jestly jsem vas dobre pochopil artlantis si bude nejak pamatova ty textury? a da se nejak v artlantisu ruzně otexturovat stejně nastavené barvy povrchu z archicadu ? tzn ze kdyz si v arch nastvim vsechny steny cervene zda pak muzu treba v artlantisu udelat nejake steny z jineho materialu |
Autor: | roman brzon [ pon led 05, 2009 12:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: řez artlantis |
Ano a ano:) artlantis umí ze starého souboru pomocí referenčního souboru vytáhnout vše co si přejete do nového upraveného, postup viz jak jsem vám psal v mailu. U těch stejně barevných stěn máte dvě možnosti buď použijete textury kterých můžete dát na jednu stěnu libovolné množství a umístit je do libovolné pozice nehledě na podkladní materiál. Druhá možnost je použití nástroje pro rozdělení materiálů přímo v artlantisu každopádně je to zdlouhavější než si takto model připravit v archicadu, nicméně jde to. |
Autor: | macabe [ sob led 10, 2009 12:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: řez artlantis |
poradil byste jak na ten referenční soubor ? |
Autor: | ondrej novacek [ sob led 10, 2009 12:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: řez artlantis |
zdravim.. ref. soubor: mate starou otexturovanou, nasvicenou verzi modelu s tou chybou..ulozenou na disku...vratite se do Archicadu, opravite, ulozite pro artlantis. Otevrete v artlantisu opraveny, ten je logicky zase nenatexturovanej, tak hned date - soubor, otevrit referencni soubor a najdete cestu k tomu puvodnimu natexturovanemu s chybou a novej model se podle nej sam nastavi (vcetne kamer, 3d objektu apod...). Jen pozor, artlantis si nepamatuje rozdeleni materialu, ktere je udelano v artlantisu, takze vse mit dobre uz v Archicadu. |
Autor: | roman brzon [ sob led 10, 2009 12:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: řez artlantis |
přesně tak:) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |