ArchiFORUM http://archiforum.cz/ |
|
ARTLANTIS 2-shadery http://archiforum.cz/viewtopic.php?f=5&t=2224 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | maugggly [ stř črc 23, 2008 10:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | ARTLANTIS 2-shadery |
nie je niekde na nete nejaky tutorial na vlozenie shadera do textury, ale iba z jedneho obrazka (napr na testuru kameniva vlozit shader)..na stranke artlantisu je mensi navod ale tam uz maju urobenych viacero jpg a len tak vkladaju tie obrazky..mna zaujima ako z jedneho spravit a ako treba upravit dalej ten obrazok aby to malo ten spravny efekt..uz som to skusal a aj my to vyslo ale bol to viacmenej taky pokus, omyl a stale neviem co a ako presne..proste som len typoval..chcel by som to vediet na sto percent ako postupovat.. |
Autor: | roman brzon [ ned črc 27, 2008 11:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: ARTLANTIS 2-shadery |
myslíš vytvoření shaderu z textur? nějak sem z tvého příspěvku moc nepochopil o co přesně ti jde. |
Autor: | maugggly [ stř srp 20, 2008 9:26 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: ARTLANTIS 2-shadery |
presne tak |
Autor: | Joanna_3E [ stř srp 27, 2008 12:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: ARTLANTIS 2-shadery |
Nevím, jestli je to to, co chcete, ale pro vytvoření shaderu z textury skutečně stačí jeden obrázek - jen ho prostě vkládáte do všech políček, která chcete ovlivnit - v každém případě minimálně do prvních dvou - no a pak záleží, jestli chcete zadat lesk, reliéf atd. tak ho tam natáhnete taky. Poté zapíšete jméno a uložíte si jej na disk - nejlépe přímo do složky Media/Shaders... Ty ostatní jpg se právě vytvoří automaticky samy tím, že jste tu jednu jedinou texturu načetl do více políček při tvorbě shaderu. Je to srozumitelné? JL |
Autor: | maugggly [ stř srp 27, 2008 4:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: ARTLANTIS 2-shadery |
presne tak som to aj robil..len by ma zaujimalo ci ide ovplivnit aj hlbka shaderu (napr. hlbku spary)pretoze pri tomto postupe my nie vzdy tie hlbky vyhovuju... |
Autor: | roman brzon [ stř srp 27, 2008 5:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: ARTLANTIS 2-shadery |
Dobrý den, hloubka ovlivnit lze. Je to ale o něco náročnější pro přesný postup se podívejte do knihovny na webu kde je celý postup tvorby shaderu nafilmován. Stránky jsou http://www.artlantis.com sekce tutorialy. Hodně zdaru. |
Autor: | maugggly [ čtv srp 28, 2008 8:02 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: ARTLANTIS 2-shadery |
asi sme sa trosku nepochopili...tutorialy na stranke artlantise som uz studoval..ja myslim to ak dam BUMP do maximalnej moznej hodnoty ale aj tak mi nevyhovuje co do hlbky shaderov...ci sa neda toto este nejako ovplyvnit.. |
Autor: | roman brzon [ čtv srp 28, 2008 1:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: ARTLANTIS 2-shadery |
no to se dá právě ovlivnit tím když se použije ta textura speciálně upravená do kolonky pro bump pak je její hloubku možné ještě zvýšit, právě v jednom z tutoriálů je to vidět. Bohužel nevím jak takto texturu připravit, jedná se nejspíše o jakýsi lehce posunutý obraz a nějak převedený. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |