Právě je pát bře 29, 2024 2:10 pm




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
ARTLANTIS 2-shadery 
Autor Zpráva

Registrován: čtv čer 21, 2007 8:48 pm
Příspěvky: 258
Příspěvek ARTLANTIS 2-shadery
nie je niekde na nete nejaky tutorial na vlozenie shadera do textury, ale iba z jedneho obrazka (napr na testuru kameniva vlozit shader)..na stranke artlantisu je mensi navod ale tam uz maju urobenych viacero jpg a len tak vkladaju tie obrazky..mna zaujima ako z jedneho spravit a ako treba upravit dalej ten obrazok aby to malo ten spravny efekt..uz som to skusal a aj my to vyslo ale bol to viacmenej taky pokus, omyl a stale neviem co a ako presne..proste som len typoval..chcel by som to vediet na sto percent ako postupovat..

_________________
lo


stř črc 23, 2008 10:42 pm
Profil

Registrován: sob úno 02, 2008 1:18 am
Příspěvky: 429
Příspěvek Re: ARTLANTIS 2-shadery
myslíš vytvoření shaderu z textur? nějak sem z tvého příspěvku moc nepochopil o co přesně ti jde.


ned črc 27, 2008 11:04 pm
Profil

Registrován: čtv čer 21, 2007 8:48 pm
Příspěvky: 258
Příspěvek Re: ARTLANTIS 2-shadery
presne tak

_________________
lo


stř srp 20, 2008 9:26 am
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 11, 2005 1:16 pm
Příspěvky: 95
Příspěvek Re: ARTLANTIS 2-shadery
Nevím, jestli je to to, co chcete, ale pro vytvoření shaderu z textury skutečně stačí jeden obrázek - jen ho prostě vkládáte do všech políček, která chcete ovlivnit - v každém případě minimálně do prvních dvou - no a pak záleží, jestli chcete zadat lesk, reliéf atd. tak ho tam natáhnete taky. Poté zapíšete jméno a uložíte si jej na disk - nejlépe přímo do složky Media/Shaders... Ty ostatní jpg se právě vytvoří automaticky samy tím, že jste tu jednu jedinou texturu načetl do více políček při tvorbě shaderu. Je to srozumitelné?

JL

_________________
Joanna Linhartová
ADS, v.o.s.
joanna.linhartova@adsstudio.cz
602 544 746
Skype: joannalinhartova
http://www.adsstudio.cz


stř srp 27, 2008 12:56 pm
Profil

Registrován: čtv čer 21, 2007 8:48 pm
Příspěvky: 258
Příspěvek Re: ARTLANTIS 2-shadery
presne tak som to aj robil..len by ma zaujimalo ci ide ovplivnit aj hlbka shaderu (napr. hlbku spary)pretoze pri tomto postupe my nie vzdy tie hlbky vyhovuju...

_________________
lo


stř srp 27, 2008 4:53 pm
Profil

Registrován: sob úno 02, 2008 1:18 am
Příspěvky: 429
Příspěvek Re: ARTLANTIS 2-shadery
Dobrý den, hloubka ovlivnit lze. Je to ale o něco náročnější pro přesný postup se podívejte do knihovny na webu kde je celý postup tvorby shaderu nafilmován. Stránky jsou http://www.artlantis.com sekce tutorialy. Hodně zdaru.


stř srp 27, 2008 5:16 pm
Profil

Registrován: čtv čer 21, 2007 8:48 pm
Příspěvky: 258
Příspěvek Re: ARTLANTIS 2-shadery
asi sme sa trosku nepochopili...tutorialy na stranke artlantise som uz studoval..ja myslim to ak dam BUMP do maximalnej moznej hodnoty ale aj tak mi nevyhovuje co do hlbky shaderov...ci sa neda toto este nejako ovplyvnit..

_________________
lo


čtv srp 28, 2008 8:02 am
Profil

Registrován: sob úno 02, 2008 1:18 am
Příspěvky: 429
Příspěvek Re: ARTLANTIS 2-shadery
no to se dá právě ovlivnit tím když se použije ta textura speciálně upravená do kolonky pro bump pak je její hloubku možné ještě zvýšit, právě v jednom z tutoriálů je to vidět. Bohužel nevím jak takto texturu připravit, jedná se nejspíše o jakýsi lehce posunutý obraz a nějak převedený.


čtv srp 28, 2008 1:39 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz