Autor |
Zpráva |
Marf
|
Animace objektu (aut)
Dobrý den, zajímalo by mě jak vytvořit animaci, kde mi před kamerou projede automobil. Hledal jsem zde na foru postup, ale bohužel bezúspěšně. Bylo by možné, aby jsem nějaký odborník napsal postup jak rozpohybovat autíčko? Budu moc vděčný. Další dotaz je, jak mám zpomalit oblet. Oblet je cca 20s a po 10s bych potřeboval zpomalení kvůli fasádě, která zrovna v animaci projíždí. Vypadá pěkně a chtěl bych aby se zde obraz zpomalil. Používám Artlantis Studio. Děkuji...
|
stř úno 06, 2008 8:49 pm |
|
|
ondrej novacek
Registrován: ned zář 25, 2005 9:28 pm Příspěvky: 275 Bydliště: Šumperk
|
Re: Animace objektu (aut)
_________________ ArchiCAD 9,10 Artlantis R 1.2.6 iMac, OS X 10.6.2 2 Ghz Intel 1,5 RAM, ATY RADEON X1600 256 Mb
|
stř úno 06, 2008 10:20 pm |
|
|
roman brzon
|
Dobrý den, videotutoriály jsou výborná věc nicméně jestli se vám to podle toho nepodaří klidně vám postup během víkendu napíši. Stačí zde napsat a já to v případě neúspěchu s tutoriálem vytvořím. Nashledanou.
|
stř úno 06, 2008 11:44 pm |
|
|
Marf
|
Stahl jsem si videotutorialy a vše jsem se uz naucil, moc dekuji za ochotu....Jinak bych se chtel jeste zeptat, jake je doporucovane rozliseni pri rendrovani videa a jaky pocet davate jako mezisnimky...dekuji, pokud jsou jine nastaveni sem s nimi.
|
čtv úno 07, 2008 10:14 pm |
|
|
ondrej novacek
|
25 snimku/sec, rozliseni zalezi na zpusobu prezentace (pc, www, tv, apod...+kodeky) napr: http://cs.wikipedia.org/wiki/Rozlišení
_________________ ArchiCAD 9,10 Artlantis R 1.2.6 iMac, OS X 10.6.2 2 Ghz Intel 1,5 RAM, ATY RADEON X1600 256 Mb
|
čtv úno 07, 2008 10:30 pm |
|
|
roman brzon
|