ArchiFORUM http://archiforum.cz/ |
|
Shadery v Artlantisu http://archiforum.cz/viewtopic.php?f=5&t=205 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Chaloupka Pavel [ sob úno 25, 2006 10:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | Shadery v Artlantisu |
Zdravím, dostalo se mi do ruky několik CD se shaderama, ale nevím resp nemůžu přijít na to, jak je mám dostat přímo do programu, abych s nima mohl pracovat. Budu moc rád za jakoukoli radu. |
Autor: | LubosC [ pon úno 27, 2006 9:22 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Shadery se dostanou do artlantisu jednoduchym drag and drop . Do struktury adresaru v shaderech. Dokonce muzou lezet na disku kde chtej. |
Autor: | luk [ úte kvě 09, 2006 5:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Mně se tam ty shadery nedaří pořád dat, mám verzi artlantisu 1.1, to musí být nějaké speaciální dělané pro artlantis?? LubosC píše: Shadery se dostanou do artlantisu jednoduchym drag and drop . Do struktury adresaru v shaderech. Dokonce muzou lezet na disku kde chtej. |
Autor: | ondrej novacek [ úte kvě 09, 2006 5:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jeslti neni problem v tom, ze nemate shadery ale textury. jakou maji priponu? nedavno jsem toto resil s kolegou. |
Autor: | luk [ úte kvě 09, 2006 7:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ondrej novacek píše: jeslti neni problem v tom, ze nemate shadery ale textury. jakou maji priponu? nedavno jsem toto resil s kolegou. MÁM TEXTURY |
Autor: | ondrej novacek [ úte kvě 09, 2006 8:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
texturovani je trochu na dyl, nez drag and drop a rychle nasteni shaderu z knihovny.. v nastaveni prislusneho shaderu je tlacitko na potazeni texturou. klasika browse na disk, opakovani, bump, reflexe apod si vyzkousej. artlantis R nemam, neporadim ti presne. textura neni shader. texturu muzes na shader aplikovat, nalepi se ti na nej tak jak je. pak si teprv hrajes s nastavenim textury. Priklad na kterym to pochopis. Bila stena - shader. na ni chces napriklad 1 kachlicku. Ta kachlicka je textura - jedne kachlicky. Pokud chces vykachlickovat celeou koupelnu das tam opakovani ve vert i horiz smeru. Pak dodelas treba reflexe. Pokud je nejake teleso pokryte cele texturama, se shaderem si muzes hrat jak chces a nic neuvidis... Shader je proste pod ni.vrstev textur nahazes i vic samo Texturu proste na to placnes. V zacatcich doporucuju delat s shadrerama, co jsem artR. shadery videl, byly perfektni. Navic jsou jednodussi pro vypocty. Ale nekdy je potreba konkretnich textur . to jo.. to byl hodne rychlej uvod do problematiky:)..proste zkousej co to dela a pochopis.. zapomnel jsem. textury mas v klasickyhc formatech "obrazku " jako jpg, tiff, bmp, atak dááál. shadery napr v art4.5 jsou tusim ASH. vlastní přizpěvky jdou editovat doplnění přizpěvku je lepsi editovat.Tlačítko upravit Admin |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |