ArchiFORUM
http://archiforum.cz/

Shadery v Artlantisu
http://archiforum.cz/viewtopic.php?f=5&t=205
Stránka 1 z 1

Autor:  Chaloupka Pavel [ sob úno 25, 2006 10:11 pm ]
Předmět příspěvku:  Shadery v Artlantisu

Zdravím, dostalo se mi do ruky několik CD se shaderama, ale nevím resp nemůžu přijít na to, jak je mám dostat přímo do programu, abych s nima mohl pracovat. Budu moc rád za jakoukoli radu.

Autor:  LubosC [ pon úno 27, 2006 9:22 am ]
Předmět příspěvku: 

Shadery se dostanou do artlantisu jednoduchym drag and drop .
Do struktury adresaru v shaderech. Dokonce muzou lezet na disku kde chtej.

Autor:  luk [ úte kvě 09, 2006 5:04 pm ]
Předmět příspěvku: 

Mně se tam ty shadery nedaří pořád dat, mám verzi artlantisu 1.1, to musí být nějaké speaciální dělané pro artlantis??


LubosC píše:
Shadery se dostanou do artlantisu jednoduchym drag and drop .
Do struktury adresaru v shaderech. Dokonce muzou lezet na disku kde chtej.

Autor:  ondrej novacek [ úte kvě 09, 2006 5:29 pm ]
Předmět příspěvku: 

jeslti neni problem v tom, ze nemate shadery ale textury. jakou maji priponu?
nedavno jsem toto resil s kolegou.

Autor:  luk [ úte kvě 09, 2006 7:05 pm ]
Předmět příspěvku: 

ondrej novacek píše:
jeslti neni problem v tom, ze nemate shadery ale textury. jakou maji priponu?
nedavno jsem toto resil s kolegou.


MÁM TEXTURY

Autor:  ondrej novacek [ úte kvě 09, 2006 8:45 pm ]
Předmět příspěvku: 

texturovani je trochu na dyl, nez drag and drop a rychle nasteni shaderu z knihovny.. v nastaveni prislusneho shaderu je tlacitko na potazeni texturou. klasika browse na disk, opakovani, bump, reflexe apod si vyzkousej. artlantis R nemam, neporadim ti presne.
textura neni shader. texturu muzes na shader aplikovat, nalepi se ti na nej tak jak je. pak si teprv hrajes s nastavenim textury.
Priklad na kterym to pochopis.
Bila stena - shader. na ni chces napriklad 1 kachlicku. Ta kachlicka je textura - jedne kachlicky.
Pokud chces vykachlickovat celeou koupelnu das tam opakovani ve vert i horiz smeru. Pak dodelas treba reflexe.
Pokud je nejake teleso pokryte cele texturama, se shaderem si muzes hrat jak chces a nic neuvidis...
Shader je proste pod ni.vrstev textur nahazes i vic samo
Texturu proste na to placnes.
V zacatcich doporucuju delat s shadrerama, co jsem artR. shadery videl, byly perfektni. Navic jsou jednodussi pro vypocty. Ale nekdy je potreba konkretnich textur . to jo..
to byl hodne rychlej uvod do problematiky:)..proste zkousej co to dela a pochopis..

zapomnel jsem. textury mas v klasickyhc formatech "obrazku " jako jpg, tiff, bmp, atak dááál. shadery napr v art4.5 jsou tusim ASH.

vlastní přizpěvky jdou editovat doplnění přizpěvku je lepsi editovat.Tlačítko upravit Admin

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/