|
|
|
|
Právě je čtv lis 21, 2024 10:16 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 3 ] |
|
Autor |
Zpráva |
BlaineMono
Registrován: pon čer 19, 2006 9:56 am Příspěvky: 24
|
Jak na sklo?
Začínám s Artlanrtisem R 1.1.0.12 a chtěl bych se zeptat někoho zkušeného, jak řeší skleněné plochy. Jde mi hlavně o vnější pohled na okna v domech. dik
|
stř čer 28, 2006 10:58 am |
|
|
Martin Franěk
Registrován: stř led 04, 2006 3:01 pm Příspěvky: 12
|
Tušám, že artlantis má dvě sady oken v základních materiálech. Na exterier se používá ten tmavší shader. Ať jsem zkoušel cokoliv jiného, vždy jsem se vrátil zpět k těmto shaderům a maximálně upravoval odlesky.
|
pon pro 17, 2007 10:51 pm |
|
|
Roman Brzoň
Moderátor
Registrován: čtv črc 12, 2007 10:41 am Příspěvky: 39 Bydliště: Humpolec
|
re
Zdravím nejlepší je použití freshnel glasing shaderu dosáhnete jím nejrealističtějšího pojetí skla. Je v základních knihovnách. Nashledanou.
_________________ Hodně štěstí přeje Vaše technická podpora.
|
pát led 04, 2008 10:41 am |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 3 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|
|