|
|
|
|
Právě je sob lis 23, 2024 2:30 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 4 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Carlos.MS
Registrován: stř zář 28, 2011 2:14 pm Příspěvky: 2
|
Třetí úběžník
Dobrý den všem, mám problém s nastavením kamery v Artlantis Studiu 3, jde o to, že dům je vždy deformován do třetího úběžníku, takže jeho bok vypadá jakoby padal. Jde nějak tenhle úběžník vypnout? Nebo jak nastavit kameru tak aby tenhle jev byl co nejvíc minimalizován?
Děkuji mockrát za odpovědi!
|
stř zář 28, 2011 2:20 pm |
|
|
roman brzon
Registrován: sob úno 02, 2008 1:18 am Příspěvky: 429
|
Re: Třetí úběžník
Dobrý den, zkuste nepoužívat přílišné oddálení kamery pomocí změny ohniskové vzdálenosti. Pak dochází k podobné deformaci kterou popisujete.
|
úte lis 01, 2011 6:36 pm |
|
|
maugggly
Registrován: čtv čer 21, 2007 8:48 pm Příspěvky: 258
|
Re: Třetí úběžník
rovnaky pohlad len s roznymi ohniskovymi vzdialenostami
Přílohy:
1.jpg [ 157.44 KiB | Zobrazeno 7497 krát ]
_________________ lo
|
stř lis 02, 2011 11:17 am |
|
|
roman brzon
Registrován: sob úno 02, 2008 1:18 am Příspěvky: 429
|
Re: Třetí úběžník
Dejte si ohniskovou vzdálenost 10 a pohněte si s kamerou pak uvidíte co jsem měl na mysli. Tento jev je častý hlavně při vizualizací objektů například v prolukách.
|
stř lis 02, 2011 11:38 am |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 4 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|
|