Právě je čtv lis 21, 2024 11:53 pm




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
dwg-archicad-artlantis? 
Autor Zpráva

Registrován: stř říj 14, 2009 6:25 pm
Příspěvky: 15
Příspěvek dwg-archicad-artlantis?
Ahoj,četl jsem si tady různé příspěvky a z toho co jsem pochopil.Nejde uložit 3D dwg z autocadu do archicadu bez toho aniž bych z něj vytvořil knihovní prvek?Zajímá mě to kvůli tomu např. v autocadu si nakreslím skříňku s prosklenými dvířkami.Uložím si 3D jako dwg formát.Poté si v archicadu z toho vytvořím knihovní prvek(jinak se nezobrazuje 3D).Tento knihovní prvek si z archicadu uložím do formátu pro artlantis A KDYŽ CHCI SKŘÍŇCE PŘIŘADIT MATERIÁLY NAPŘ. PRO KORPUS NĚJAKÝ A PRO SKLENĚNÉ DVÍŘKA ZASE JINÝ.TAK SE MI SKŘÍŇKA CHOVÁ JAKO CELEK A LZE JI PŘIŘADIT POUZE JEDEN MATERIÁL.

Potřeboval bych poradit jakým způsobem se to dá vyřešit tak,aby jsem mohl dát jiné materiály jako korpusu tak dvířkám.Nevím jestli nemusím použít maxnon form nabo je nějaký snadnější postup?

DĚKUJI ZA ODPOVĚDI


pon čer 14, 2010 10:21 am
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: pát pro 09, 2005 1:30 pm
Příspěvky: 396
Příspěvek Re: dwg-archicad-artlantis?
Artlanis snad načítá přímo DWG ne? Proč to tahat přes AC?

_________________
AC 11 ...WIN 7 64...Intel Core i5-2550K 3,40Ghz...8 GB RAM...Nvidia GeForce GTX 570


pon čer 14, 2010 8:48 pm
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 02, 2007 2:34 pm
Příspěvky: 452
Příspěvek Re: dwg-archicad-artlantis?
Dobrý den

Materiály objektu můžete rozdělit přímo v Artlantisu v módu Shader (obr1). Dávejte přitom pozor, abyste měl správně rozbalený Shader list (ten sloupec uprostřed), protože budete potřebovat mimo jiné i tu ikonu úplně vpravo, která bývá často schovaná.

V módu shader označte materiál, který chcete rozdělit a klikněte na tlačítko + ve shader listu (obr2). Potom klikněte na ikonu krychle a vedle ní rozbalte malou šipkou dostupné metody výběru. Začněte pro začátek s rovinou, později si vyzkoušejte i ostatní metody. Po výběru metody se vám změní kurzor na šipku s takovým polygonem. V tuto chvíli vyberte plochy, kterým chcete dát jiný materiál. Plochy se viditelně označí (obr2). Až budete s výběrem hotov, klikněte na ikonu plechovky ve shader listu (obr3). Objeví se hláška, že tento krok nelze vzít zpět a tuto hlášku potvrďte. V tuto chvíli jsou plochy odděleny, jen mají shodný materiál, takže není na první pohled nic vidět. Klikněte znovu na ikonu krychle ve shader listu, abyste deaktivoval kurzor výběru polygonu. Poté můžete již standardně označovat oddělené plochy a měnit jejich materiál (obr4).

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

_________________
Intel Core i7 2630 2.0GHz, GeForce GT 540M, 8GB DDR3, W7 64


úte čer 15, 2010 9:04 am
Profil

Registrován: stř říj 14, 2009 6:25 pm
Příspěvky: 15
Příspěvek Re: dwg-archicad-artlantis?
Děkuji moc za radu, vyřešil jsi můj problém. Ještě jednou díky jsi borec :-)


úte čer 15, 2010 10:27 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz