Právě je úte bře 19, 2024 12:48 pm




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
export Z ArchicadU 13 do Artlantis 3 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 08, 2006 3:15 am
Příspěvky: 7
Bydliště: Ostrava-Brno
Příspěvek export Z ArchicadU 13 do Artlantis 3
Dobrý den,
mám problém s výše zmíněným exportem. Jsem student, takže mám oba programy ve studentské verzi.
Skoro pokaždé, když dám uložit soubor do *.atl, tak mi archicad napíše, že výstupní soubor nelze zapsat. Případně předtím ještě ukáže něco ve smyslu fáze 9 z 5 435256 minut do konce.

Prosím poraďte, co s tím. Konec semestru je tady a rendrovat není kde. :(

Další věcí je nastavení rozlišení rendru v Artlantisu. Rendr je podle všeho vždy jen v 72 pixelech. Když kvalitu změním v nastavení, nemá to žádný vliv. Nikdy jsem s tím neměl problém a teď mi to dělá jak u v2, tak u v3.

Předem děkuji za odpovědi


ned kvě 09, 2010 1:45 pm
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 02, 2007 2:34 pm
Příspěvky: 452
Příspěvek Re: export Z ArchicadU 13 do Artlantis 3
add a) Jak máte složitou scénu? Obsahuje scéna nějakou vegetaci? Máte nejnovější hotfix archicadu (3259)? Byly tam nějaké změny i pro export do ATL.

add b) Artlantis umožní nastavit i vyšší rozlišení než 72dpi, jen to ale neukáže a tím tak mate uživatele. Pokud si v nastavení renderu nastavím rozměr obrázku v cm a rozlišení na 150dpi tak se mi v tabulce přepočítá velikost obrázku v pixelech. Když pak nastavení renderu otevřu znovu, zůstane stejná hodnota rozměru v cm i pixely, jen to zpropadené dpi skočí zpět na 72. Když tam ale napíšete znovu 150, tak už se nic nezmění, to jednoduše proto, že už to změněné je.

V tomto případě je tedy důležité co celkové rozměry obrázku v pixelech a ne co ukazuje rozlišení v dpi.

_________________
Intel Core i7 2630 2.0GHz, GeForce GT 540M, 8GB DDR3, W7 64


ned kvě 09, 2010 3:37 pm
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 08, 2006 3:15 am
Příspěvky: 7