|
|
Právě je čtv lis 21, 2024 10:22 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Špatně otočená textura na dlaždici při rendrování Lightworks
Autor |
Zpráva |
roediger
Registrován: úte úno 19, 2008 3:46 pm Příspěvky: 7
|
Špatně otočená textura na dlaždici při rendrování Lightworks
Zdravím všechny, měl bych na Vás dotaz ohledně problému který mi vzniká při rendrování Lightworks a to u knihovního prvku dlaždice. Ve 3D okně je textura (s obrázkem) na dlaždici zobrazena korektně (při použití openGL), pokud rendruji s použitím Vnitřní rendrovací engine tak také, ale pokud chci rendrovat vizualizaci s použitím Lightworks, textura na dlaždicích je různě otočená, nenavazuje na sebe a bohužel se mi nedaří to změnit. Přikládám ukázku rendru s pomocí Lightworks (nedodělávek a špatného osvětlení si prosim nevšímejte, je to ve fázi rozpracovanosti). Pracuji v ArchiCADu 11.
Přílohy:
Poznámka: Rendr s pomocí Lightworks
Lightworks.jpg [56.61 KiB]
1001 krát
|
úte bře 04, 2008 2:22 pm |
|
|
xmalda
Registrován: pát pro 09, 2005 1:30 pm Příspěvky: 396
|
Re: Špatně otočená textura na dlaždici při rendrování Lightworks
Pokud pouzivas prvek dlazdice zpusobem, ze v nastaveni knihovniho prvku napises jen nazev obrazku (napr. kytka.jpg), tak by to slo jedine upravou daneho obrazku (kytka.jpg) napriklad v photoshopu. Pomer stran obrazku musi byt stejny jako dlazdice, jinak se obrazek deformuje. Pokud pouzijes material, tak v atributech/nastaveni materialu (lghtworks) se da upravovat velikost a otoceni. Jinak pekna koupelna
_________________ AC 11 ...WIN 7 64...Intel Core i5-2550K 3,40Ghz...8 GB RAM...Nvidia GeForce GTX 570
|
úte bře 04, 2008 3:01 pm |
|
|
roediger
Registrován: úte úno 19, 2008 3:46 pm Příspěvky: 7
|
Re: Špatně otočená textura na dlaždici při rendrování Lightworks
Používám knihovní prvek dlaždice a v nastavení knihovního prvku napíšu název textury (JPGčka které mám načtené v knihovně), problém je v tom, že stejnou texturu používá i 3D okno v režimu OpenGL a pokud ho upravím, tak mi zase nebude zobrazovat korektně v 3D zobrazení, což je pro mě podstatné k tomu, abych byl schopný dát dohromady celou koupelnu. Problém je v tom, že textura načtená v knihovním prvku se zobrazuje rozdílně (otočeně) v 3D (OpenGL) a rendru (Lightworks), pokud použiju render Vnitřního enginu, textura je otočená shodně s 3D (OpenGL), ale render vnitřním enginem není v dostatečné kvalitě... odlesky, zrcadlení, světlo atd.
|
úte bře 04, 2008 3:32 pm |
|
|
LubosC
Moderátor
Registrován: pon srp 15, 2005 4:32 pm Příspěvky: 1393 Bydliště: Praha
|
Re: Špatně otočená textura na dlaždici při rendrování Lightworks
archicad 9 mel co si pamatuju prave s otacenim textury problem . Takze pri vzniku dlazdice pro lightworks 9 se muselo pracovat navíc s otacenim. Toto od 10 opravily Bohužel v dlazdici ktera je v 11 to opraveno v kodu neni (ted je tam zbytečné otáčení) udelejte si z dlazdice kopii nebo prepiste tu puvodní. Kód: Define material "av_DL3" 20, rgbx,gx,bx, 0.3,0.9,0,0, !ambient, difuse,... 0,0, 1,1,0, 0,0,0, 0, !0,1, srafa1,bpero, ind(TEXTURE,"av_DL2") ADDITIONAL_DATA LWA_COLOR = "LWA_COWIMAGE",
LWA_COWIMAGE_FILE = jmeno, LWA_COWIMAGE_SCALE = ry, LWA_COWIMAGE_ASPRATIO = rx/ry, LWA_COWIMAGE_SOFTNESS = 1,
LWA_REFLECTANCE = "LWA_RFMIRROR", LWA_RFMIRROR_MIRROR = MIRROR, LWA_RFMIRROR_AMBIENT =AMBIENT, LWA_RFMIRROR_DIFFUSE = DIFFUSE, LWA_RFMIRROR_SPECULAR = SPECULAR, LWA_RFMIRROR_ROUGHNESS = ROUGHNESS, LWA_TRANSPARENCY = "LWA_TRNONE", LWA_DISPLACEMENT = "LWA_DPNONE", LWA_TEXTURESPACE = "LWA_TSnone", ! LWA_TSSTLAYOUT_SSCALE = 1, ! LWA_TSSTLAYOUT_TSCALE = 1, ! LWA_TSSTLAYOUT_ROTATION = 0, ! LWA_TSSTLAYOUT_SOFFSET = 0, ! LWA_TSSTLAYOUT_TOFFSET = 0, ! LWA_TSSTLAYOUT_SREFLECT = 0, ! LWA_TSSTLAYOUT_TREFLECT = 1, ! LWA_TSSTLAYOUT_OFFSETCENTRE = 0, ! LWA_TSSTLAYOUT_DECALMODE = "LWA_DEFAULT", LWA_PIPELINE = "LWA_PLNONE" otevřte gdl prvek k editaci najdete v hlavním popisu popis materialu a smažte nebo zaremujte(vykricnik) polozky začínajici LWA_TSSTLAYOUT nakonec do polozky LWA_TEXTURESPACE vepište "LWA_TSnone" uložte použijte a mělo by to chodit )
_________________ LubosC API pro Archicad ; GDL všechny urovně ; Rozpočty ; Napojení a databáze ; nový email : cipra (zavináč) cline (tečka) cz
|
úte bře 04, 2008 4:59 pm |
|
|
roediger
Registrován: úte úno 19, 2008 3:46 pm Příspěvky: 7
|
Re: Špatně otočená textura na dlaždici při rendrování Lightworks
Na složitou otázku jednoduchá odpověď... a navíc k tomu naprosto skvěle fungující. Funguje skvěle a to díky Vám, klaním se a ještě jednou děkuji Přikládám ukázku po změně parametrů prvku dlaždice
|
úte bře 04, 2008 6:37 pm |
|
|
xmalda
Registrován: pát pro 09, 2005 1:30 pm Příspěvky: 396
|
Re: Špatně otočená textura na dlaždici při rendrování Lightworks
paráda
_________________ AC 11 ...WIN 7 64...Intel Core i5-2550K 3,40Ghz...8 GB RAM...Nvidia GeForce GTX 570
|
úte bře 04, 2008 8:12 pm |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|