ArchiFORUM http://archiforum.cz/ |
|
Špatně otočená textura na dlaždici při rendrování Lightworks http://archiforum.cz/viewtopic.php?f=11&t=2098 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | roediger [ úte bře 04, 2008 2:22 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Špatně otočená textura na dlaždici při rendrování Lightworks | ||
Zdravím všechny, měl bych na Vás dotaz ohledně problému který mi vzniká při rendrování Lightworks a to u knihovního prvku dlaždice. Ve 3D okně je textura (s obrázkem) na dlaždici zobrazena korektně (při použití openGL), pokud rendruji s použitím Vnitřní rendrovací engine tak také, ale pokud chci rendrovat vizualizaci s použitím Lightworks, textura na dlaždicích je různě otočená, nenavazuje na sebe a bohužel se mi nedaří to změnit. Přikládám ukázku rendru s pomocí Lightworks (nedodělávek a špatného osvětlení si prosim nevšímejte, je to ve fázi rozpracovanosti). Pracuji v ArchiCADu 11.
|
Autor: | xmalda [ úte bře 04, 2008 3:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Špatně otočená textura na dlaždici při rendrování Lightworks |
Pokud pouzivas prvek dlazdice zpusobem, ze v nastaveni knihovniho prvku napises jen nazev obrazku (napr. kytka.jpg), tak by to slo jedine upravou daneho obrazku (kytka.jpg) napriklad v photoshopu. Pomer stran obrazku musi byt stejny jako dlazdice, jinak se obrazek deformuje. Pokud pouzijes material, tak v atributech/nastaveni materialu (lghtworks) se da upravovat velikost a otoceni. Jinak pekna koupelna |
Autor: | roediger [ úte bře 04, 2008 3:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Špatně otočená textura na dlaždici při rendrování Lightworks |
Používám knihovní prvek dlaždice a v nastavení knihovního prvku napíšu název textury (JPGčka které mám načtené v knihovně), problém je v tom, že stejnou texturu používá i 3D okno v režimu OpenGL a pokud ho upravím, tak mi zase nebude zobrazovat korektně v 3D zobrazení, což je pro mě podstatné k tomu, abych byl schopný dát dohromady celou koupelnu. Problém je v tom, že textura načtená v knihovním prvku se zobrazuje rozdílně (otočeně) v 3D (OpenGL) a rendru (Lightworks), pokud použiju render Vnitřního enginu, textura je otočená shodně s 3D (OpenGL), ale render vnitřním enginem není v dostatečné kvalitě... odlesky, zrcadlení, světlo atd. |
Autor: | LubosC [ úte bře 04, 2008 4:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Špatně otočená textura na dlaždici při rendrování Lightworks |
archicad 9 mel co si pamatuju prave s otacenim textury problem . Takze pri vzniku dlazdice pro lightworks 9 se muselo pracovat navíc s otacenim. Toto od 10 opravily Bohužel v dlazdici ktera je v 11 to opraveno v kodu neni (ted je tam zbytečné otáčení) udelejte si z dlazdice kopii nebo prepiste tu puvodní. Kód: Define material "av_DL3" 20, rgbx,gx,bx, 0.3,0.9,0,0, !ambient, difuse,... 0,0, 1,1,0, 0,0,0, 0, !0,1, srafa1,bpero, ind(TEXTURE,"av_DL2") ADDITIONAL_DATA LWA_COLOR = "LWA_COWIMAGE", LWA_COWIMAGE_FILE = jmeno, LWA_COWIMAGE_SCALE = ry, LWA_COWIMAGE_ASPRATIO = rx/ry, LWA_COWIMAGE_SOFTNESS = 1, LWA_REFLECTANCE = "LWA_RFMIRROR", LWA_RFMIRROR_MIRROR = MIRROR, LWA_RFMIRROR_AMBIENT =AMBIENT, LWA_RFMIRROR_DIFFUSE = DIFFUSE, LWA_RFMIRROR_SPECULAR = SPECULAR, LWA_RFMIRROR_ROUGHNESS = ROUGHNESS, LWA_TRANSPARENCY = "LWA_TRNONE", LWA_DISPLACEMENT = "LWA_DPNONE", LWA_TEXTURESPACE = "LWA_TSnone", ! LWA_TSSTLAYOUT_SSCALE = 1, ! LWA_TSSTLAYOUT_TSCALE = 1, ! LWA_TSSTLAYOUT_ROTATION = 0, ! LWA_TSSTLAYOUT_SOFFSET = 0, ! LWA_TSSTLAYOUT_TOFFSET = 0, ! LWA_TSSTLAYOUT_SREFLECT = 0, ! LWA_TSSTLAYOUT_TREFLECT = 1, ! LWA_TSSTLAYOUT_OFFSETCENTRE = 0, ! LWA_TSSTLAYOUT_DECALMODE = "LWA_DEFAULT", LWA_PIPELINE = "LWA_PLNONE" otevřte gdl prvek k editaci najdete v hlavním popisu popis materialu a smažte nebo zaremujte(vykricnik) polozky začínajici LWA_TSSTLAYOUT nakonec do polozky LWA_TEXTURESPACE vepište "LWA_TSnone" uložte použijte a mělo by to chodit ) |
Autor: | roediger [ úte bře 04, 2008 6:37 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Špatně otočená textura na dlaždici při rendrování Lightworks | ||
Na složitou otázku jednoduchá odpověď... a navíc k tomu naprosto skvěle fungující. Funguje skvěle a to díky Vám, klaním se a ještě jednou děkuji Přikládám ukázku po změně parametrů prvku dlaždice
|
Autor: | xmalda [ úte bře 04, 2008 8:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Špatně otočená textura na dlaždici při rendrování Lightworks |
paráda |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |