Právě je čtv bře 28, 2024 1:18 pm




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Špatně otočená textura na dlaždici při rendrování Lightworks 
Autor Zpráva

Registrován: úte úno 19, 2008 3:46 pm
Příspěvky: 7
Příspěvek Špatně otočená textura na dlaždici při rendrování Lightworks
Zdravím všechny, měl bych na Vás dotaz ohledně problému který mi vzniká při rendrování Lightworks a to u knihovního prvku dlaždice. Ve 3D okně je textura (s obrázkem) na dlaždici zobrazena korektně (při použití openGL), pokud rendruji s použitím Vnitřní rendrovací engine tak také, ale pokud chci rendrovat vizualizaci s použitím Lightworks, textura na dlaždicích je různě otočená, nenavazuje na sebe a bohužel se mi nedaří to změnit. Přikládám ukázku rendru s pomocí Lightworks (nedodělávek a špatného osvětlení si prosim nevšímejte, je to ve fázi rozpracovanosti). Pracuji v ArchiCADu 11.


Přílohy:
Poznámka: Rendr s pomocí Lightworks
Lightworks.jpg [56.61 KiB]
1001 krát
úte bře 04, 2008 2:22 pm
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: pát pro 09, 2005 1:30 pm
Příspěvky: 396
Příspěvek Re: Špatně otočená textura na dlaždici při rendrování Lightworks
Pokud pouzivas prvek dlazdice zpusobem, ze v nastaveni knihovniho prvku napises jen nazev obrazku (napr. kytka.jpg), tak by to slo jedine upravou daneho obrazku (kytka.jpg) napriklad v photoshopu. Pomer stran obrazku musi byt stejny jako dlazdice, jinak se obrazek deformuje.
Pokud pouzijes material, tak v atributech/nastaveni materialu (lghtworks) se da upravovat velikost a otoceni.
Jinak pekna koupelna :)

_________________
AC 11 ...WIN 7 64...Intel Core i5-2550K 3,40Ghz...8 GB RAM...Nvidia GeForce GTX 570


úte bře 04, 2008 3:01 pm
Profil

Registrován: úte úno 19, 2008 3:46 pm
Příspěvky: 7
Příspěvek Re: Špatně otočená textura na dlaždici při rendrování Lightworks
Používám knihovní prvek dlaždice a v nastavení knihovního prvku napíšu název textury (JPGčka které mám načtené v knihovně), problém je v tom, že stejnou texturu používá i 3D okno v režimu OpenGL a pokud ho upravím, tak mi zase nebude zobrazovat korektně v 3D zobrazení, což je pro mě podstatné k tomu, abych byl schopný dát dohromady celou koupelnu. Problém je v tom, že textura načtená v knihovním prvku se zobrazuje rozdílně (otočeně) v 3D (OpenGL) a rendru (Lightworks), pokud použiju render Vnitřního enginu, textura je otočená shodně s 3D (OpenGL), ale render vnitřním enginem není v dostatečné kvalitě... odlesky, zrcadlení, světlo atd.


úte bře 04, 2008 3:32 pm
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 15, 2005 4:32 pm
Příspěvky: 1393
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Špatně otočená textura na dlaždici při rendrování Lightworks
archicad 9 mel co si pamatuju prave s otacenim textury problem .
Takze pri vzniku dlazdice pro lightworks 9 se muselo pracovat navíc s otacenim.
Toto od 10 opravily Bohužel v dlazdici ktera je v 11 to opraveno v kodu neni (ted je tam zbytečné otáčení)
udelejte si z dlazdice kopii nebo prepiste tu puvodní.

Kód:
Define material "av_DL3" 20,
rgbx,gx,bx,
0.3,0.9,0,0, !ambient, difuse,...
0,0,
1,1,0,
0,0,0,
0,
!0,1,
srafa1,bpero,
ind(TEXTURE,"av_DL2")      ADDITIONAL_DATA LWA_COLOR = "LWA_COWIMAGE",

      LWA_COWIMAGE_FILE = jmeno,
      LWA_COWIMAGE_SCALE = ry,
      LWA_COWIMAGE_ASPRATIO =            rx/ry,
      LWA_COWIMAGE_SOFTNESS =            1,

      LWA_REFLECTANCE = "LWA_RFMIRROR",
      LWA_RFMIRROR_MIRROR = MIRROR,
      LWA_RFMIRROR_AMBIENT =AMBIENT,
      LWA_RFMIRROR_DIFFUSE = DIFFUSE,
      LWA_RFMIRROR_SPECULAR = SPECULAR,
      LWA_RFMIRROR_ROUGHNESS = ROUGHNESS,
      LWA_TRANSPARENCY = "LWA_TRNONE",
      LWA_DISPLACEMENT = "LWA_DPNONE",
      LWA_TEXTURESPACE = "LWA_TSnone",
!      LWA_TSSTLAYOUT_SSCALE =            1,
!      LWA_TSSTLAYOUT_TSCALE =            1,
!      LWA_TSSTLAYOUT_ROTATION =           0,
!      LWA_TSSTLAYOUT_SOFFSET =            0,
!      LWA_TSSTLAYOUT_TOFFSET =            0,
!      LWA_TSSTLAYOUT_SREFLECT =            0,
!      LWA_TSSTLAYOUT_TREFLECT =            1,
!      LWA_TSSTLAYOUT_OFFSETCENTRE =            0,
!      LWA_TSSTLAYOUT_DECALMODE = "LWA_DEFAULT",
      LWA_PIPELINE = "LWA_PLNONE"

otevřte gdl prvek k editaci
najdete v hlavním popisu popis materialu a smažte nebo zaremujte(vykricnik) polozky začínajici LWA_TSSTLAYOUT
nakonec do polozky LWA_TEXTURESPACE vepište "LWA_TSnone" uložte použijte a mělo by to chodit :))

_________________
LubosC
API pro Archicad ; GDL všechny urovně ; Rozpočty ; Napojení a databáze ;
nový email : cipra (zavináč) cline (tečka) cz


úte bře 04, 2008 4:59 pm
Profil

Registrován: úte úno 19, 2008 3:46 pm
Příspěvky: 7
Příspěvek Re: Špatně otočená textura na dlaždici při rendrování Lightworks
Na složitou otázku jednoduchá odpověď... a navíc k tomu naprosto skvěle fungující. Funguje skvěle a to díky Vám, klaním se a ještě jednou děkuji :) Přikládám ukázku po změně parametrů prvku dlaždice


Přílohy:
Koupelna-pict.no.1.jpg [223.81 KiB]
983 krát
úte bře 04, 2008 6:37 pm
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: pát pro 09, 2005 1:30 pm
Příspěvky: 396
Příspěvek Re: Špatně otočená textura na dlaždici při rendrování Lightworks
paráda :)

_________________
AC 11 ...WIN 7 64...Intel Core i5-2550K 3,40Ghz...8 GB RAM...Nvidia GeForce GTX 570


úte bře 04, 2008 8:12 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz