ArchiFORUM http://archiforum.cz/ |
|
dotaz http://archiforum.cz/viewtopic.php?f=11&t=132 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Martin Franěk [ stř led 04, 2006 3:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | dotaz |
Dobrý den. Měl bych menší dotaz ohledně studentské verze Archicadu 9. Pokud spustím rendr a tento proběhne, objeví se hláška: vyskytla se následující chyba: chyba v rendrovacím enginu Lightworks. Čím to?? Zkoušel jsem už cokoliv. Vymazal jsem část stavby, aby tam toho bylo míň, vypnul jsem slunce a nechávám jen osvětlení z kamery, atd.. Pár rendrů jsem na něm nakonec vydyndal, ale celou stavbu mi vyrendrovat odmítá. Když mluvím o stavbě, jedná se o studentskou práci na přestavbu brněnského autobusového nádraží, cca 104x116m, ale velikost by předpokládám být problémem neměla? Další věcí je, že jsem si všiml, že při rendrování obrázku mi archicad dělá různé odstíny stejné textury na prvcích.. Tzn. je například vidět rozhraní stěny a stropu.. To je vcelku další problém... Dá se řešit v grafických programech, ale zbytěčně to zdržuje... Za každou radu budu velmi vděčný. S pozdravem MF |
Autor: | LubosC [ stř led 04, 2006 5:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Prvni me napada velikost pameti u velkych souboru je nekdy i 2GB malo. V okamziku kdy svapuje na disky muze docházet k chybam Rozhrani zdi a stropu bude vzdy patrne kazdy je prece osvetlen pod jiným uhlem a proto jiný odstín plochy. Bez souboru se tezko stanovuje kde muze byt chyba. U studentu byva vetsinou ve velikosti dat (nekdy zbytečné) Optimalizovat Optimalizovat Optimalizovat |
Autor: | Martin Franěk [ stř led 04, 2006 5:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Asi jste mě špatně pochopil, rozhraní má být vidět, pokud tyto plochy svírají nějaký úhel. Bohužel já vidím rozhraní prvků i když jsou v jedné rovině a mají stejné mapování. Tzn., např. stěna, čelo desky, stěna, tak jak stavím dům.. To s tou pamětí mě napadlo také, přehodil jsem mu odkládací disky a i 10GB nepomohlo, pokud jste tím myslel toto. |
Autor: | LubosC [ čtv led 05, 2006 10:12 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Vetsina chyb s pameti je na urovni windows kdyz ji musi simulovat hardiskem (samozdrejme i aplikacnich chyb) Nejcastejsi chyba prechodu jak pisete je ze na jedom mate bíly nátěr a nadruhém bílá malba snadno se to plete Pri naprosto stejném materialu a přesném napojení bez mezer se problemy neprojevují . |
Autor: | Martin Franěk [ čtv led 05, 2006 10:51 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Hmm..to mě nenepadlo... Zkusím je přeinstalovat... Co se týče druhé věci. Nemohu souhlasit, vše jsem měl namapováno stejně, ještě jsem si to teď pro jistotu kontroloval. A nedělá mi to jen u jednoho domu. Pokusím se Vám na maila poslat obrázek. S pozdravem a díky Martin Franěk. [/img] |
Autor: | BAZ [ sob led 07, 2006 8:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud to nezvlada HW tak to udelej v artlantisu. Delal sem vizualizaci namesti (nic velkyho - cca 17 000m2 takze asi tech 100 na 150 metru) jenze to bylo pomerne clenity - 70 baraku =>> takze dostat se do 3Dcka a udelat fotku byl problem. Asi po hodince ce to dostalo do 3D. Na prulet sem mohl zapomenout. V artlantisu udelas skvely fotky a budes je mit hned... Akorat je blby ze kdyz na projektu chces neco zmenit tak to v tom artlantisu musis vsechno udealt znova coz je docela problem ale pokud necekas ze by se projekt mel menit tak jen do toho |
Autor: | Martin Franěk [ pon led 09, 2006 1:09 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Hmm...je to v řešení... Zkoušel jsem to vzít i do školy, jestli to nemám špatně nainstalované, nebo nehaprují Windows.. Ve škole také nic.. Vypadá to, ale že mi to dělají textury.. Zkusím to přemapovat a uvidím.. Výsledek určitě sdělím.. Díky za rady |
Autor: | LubosC [ pon led 09, 2006 9:33 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Jinak i po upravě projektu nemusim delat artlantis znova )) Je tam funkce načíst reference (podle verze) |
Autor: | BAZ [ pon led 09, 2006 10:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jo sorry ja zapomnel ze jednotlivy baraky mam v GDLkach z kterejch ty textury v artlantisu slezou. Kdyby nekdo vedel jak to udelat aby tam zustaly tak bych byl FAKT vdecnej protoze nahodit to vsechno znova je tak hodka spis dve zbytecne navic.... |
Autor: | LubosC [ úte led 10, 2006 9:30 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Pro artlantis R je doplnek pro devitku kteri zachováva textury z archicadu vcetně UV mapování. Jinak i premapovane vase domky v artlantisu by si mel pamatovat vzdyt jsou to materialy.(knihovni prvek v tomto pripade nehraje roli) |
Autor: | BAZ [ úte led 10, 2006 6:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no kdyz udelam projekt, soupnu ho artlantisu, tam ho o trexturuju a vytvorim vystup a najednou zjistim, ze treba jeden dum je potreba predelat konstrukcne. TAkze musim predela t v archicadu a pak to ulozit do artlantisu a tim padem prijdu o to otexturovani. Nebo to jde nejak obejit? Sice chapu ze si muzu ulozit pouzity shadery ale nedovedu si predstavit ze by si to mohlo zapamatovat kde byly pouzity.... |
Autor: | LubosC [ stř led 11, 2006 9:23 am ] |
Předmět příspěvku: | |
takze jeste jednou Je tam funkce nacist podle reference (podle verze) Nejdriv chce nova data z archicadu a pak soubor s predchozi praci . Materialy ktere byly vymeneny se vymeni na ty z jiz rozpracovaneho souboru. (artlantis 4.5) V Artlantis R je funkce nacist reference - po otevreni noveho souboru lze z jineho souboru prevzit prirazene materialy. Potreti ti sem jiz psat nebudu |
Autor: | BAZ [ čtv led 12, 2006 1:02 am ] |
Předmět příspěvku: | |
snad se tolik nestalo... diky moc! |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |