Právě je ned kvě 12, 2024 12:39 pm




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Maxwell render DEMO 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 20, 2005 12:22 pm
Příspěvky: 100
Bydliště: Ježov (HO)
Příspěvek 
Tak jsem se taky dokopal testnout maxwell a plugin pro AC 10. A mohu říct že prace s texturama je o mnoho lepsi. přikládám ukázku testu, kde jsem nepoužil zatím žádnou texturu, ale brzy jsem hodím rendr komplet textura. Rendoval jsem to na notebooku, tak čas byl ponekud dlouhy: 3h:33min, je tam ješte velký šum, takže by to chtelo asi o nejakou hodinku víc. Sample: 17.

http://www.forad.wz.cz/pokus_01_max.JPG

No nic du rendovat pokus 2. :)

_________________
i486 DX
4MB RAM
HDD: 40MB
Archicad 11


čtv lis 09, 2006 1:03 pm
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 15, 2005 4:32 pm
Příspěvky: 1393
Bydliště: Praha
Příspěvek 
to je slusnej vysledek
jen kdyby to pocitalo tak 10 x rychleji :)

_________________
LubosC
API pro Archicad ; GDL všechny urovně ; Rozpočty ; Napojení a databáze ;
nový email : cipra (zavináč) cline (tečka) cz


čtv lis 09, 2006 1:21 pm
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: ned pro 17, 2006 12:06 pm
Příspěvky: 56
Příspěvek 
České stránky pro demo Maxwell Render:

http://www.maxwellrender.cz/demoverze-ke-stazeni/


úte led 23, 2007 11:49 am
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 20, 2005 12:22 pm
Příspěvky: 100
Bydliště: Ježov (HO)
Příspěvek dalsi pokus
opet dalsi pokus v MW,
čas: 1:20
sample: 14

http://www.forad.wz.cz/mw01.jpg

_________________
i486 DX
4MB RAM
HDD: 40MB
Archicad 11


ned kvě 06, 2007 2:04 pm
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 15, 2005 4:32 pm
Příspěvky: 1393
Bydliště: Praha
Příspěvek 
na ten cas je to dost dobry :)

_________________
LubosC
API pro Archicad ; GDL všechny urovně ; Rozpočty ; Napojení a databáze ;
nový email : cipra (zavináč) cline (tečka) cz


ned kvě 06, 2007 6:34 pm
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 20, 2005 12:22 pm
Příspěvky: 100
Bydliště: Ježov (HO)
Příspěvek MW 1.5 test
tak jsem vyzkoušel MW1.5 i s novým pluginem pro AC10, 11. mrkl jsem na vecerní scénu, ( bazén jsem trochu neukočíroval = žádná tloušťka vody :roll: ).
viz. http://www.forad.wz.cz/vecer.jpg

_________________
i486 DX
4MB RAM
HDD: 40MB
Archicad 11


ned srp 19, 2007 8:41 pm
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 15, 2005 4:32 pm
Příspěvky: 1393
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Tak to je maso :))
jakej byl cas
jak si delal svetla nebo se prevedly automaticky

uz jdu hledat tu verzi :))

_________________
LubosC
API pro Archicad ; GDL všechny urovně ; Rozpočty ; Napojení a databáze ;
nový email : cipra (zavináč) cline (tečka) cz


pon srp 20, 2007 8:14 am
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 20, 2005 12:22 pm
Příspěvky: 100
Bydliště: Ježov (HO)
Příspěvek 
čas: 7h
sample 12,5 ( chtelo by to jeste tak 18 )
čas by mohl byt i menší kdybych to nerendoval na notasu s 1GB ram, a navic model je i s interiérem, takže zbytečne moc polygonů což se taky projeví. a rozlišení 1600/1200. Verze 1.5 oproti 1.1 se zmého pohledu nějak zásadně nezměnila, sice píšou ,že predělali celé jádro atd..
Světla jsou uplně parádní, jen si vyberu objekt, přiřadím mu material světlo a je to hotové, o zbytek se postará MW. Akorát je potřeba nastavit večerní hodinu. Např, když jsem nastavil čas 20:00 tak se svetla moc neprojevily, ale jakmile jsem nastavil 20:45 tohoto měsíce tak se všechno krásně rozzářilo. Ještě je ale potřeba si pak pohrát při renderu s Film ISO, Shutter atd...
Takže v tomto je MW fakt super.
Nový plugin umožnuje i přímo vytvorit si materail (emitter, difuse....) jinak žádná změna. Jediné co postrádám je lepší práce s pozicí slunce atd... Ale resil jsem pozici slunce pres Studio a hodnoty jsem pak nadatloval do archicadu. Jinak render je přímo z Archicadu.
Pak jsem zkousel jeste NET render, a tam jsem moc nepochodil, nechtelo to sežrat textury z archicadu, budu muset nato jeste hodit oko. pač by render mohl byt ohodne rychlejsi.

Pak jsem jeste u této scény vyzkousel IVY generator, sice jsem nezvládl obmotání kolem povrchu vaznic, ale datově to Archicad zvládal fakt parádně. Jen mě zklamal konvert 3DS do GSM, hodil vsechny materiály do jednoho.
Bazén se mi nepodaril, měl jsem tam sice desku o tl.1500mm ale pri exportu do Maxonformu, a následného vytvorření zvlnění, jsme si neuvědomil že se ztratí tloušťka :(

Jinak jsem si už na MW celkem zvykl a ten cas mi už vubec nevadi. Chce to je proste lepsi stroj. Navíc materiálu pro MW je fakt dost, a človek si pro svou scénu klidně vybere. Navic MW načítá textury z Archicadu uplně v poho. Dokonce se mi stalo ,že aniž bych nastavoval jakýkoliv material MW tak pri renderu rozeznal MW sklo z Archicadu.

_________________
i486 DX
4MB RAM
HDD: 40MB
Archicad 11


pon srp 20, 2007 1:15 pm
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 15, 2005 4:32 pm
Příspěvky: 1393
Bydliště: Praha
Příspěvek 
dik za info

_________________
LubosC
API pro Archicad ; GDL všechny urovně ; Rozpočty ; Napojení a databáze ;
nový email : cipra (zavináč) cline (tečka) cz


úte srp 21, 2007 8:32 am
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: pát pro 09, 2005 1:30 pm
Příspěvky: 396
Příspěvek 
Fakt dost pekne, uz si stahuju demo.


úte srp 21, 2007 9:37 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz